Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@14:44:51 GMT

تصادف خونین در بزرگراه شهید بابایی + عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۳۶۶۱

تصادف خونین در بزرگراه شهید بابایی + عکس

به گزارش پارس نیوز، دقایقی پیش تصادف شدیدی در اتوبان شهید بابایی رخ داد که بر اثر این تصادف، تعدادی عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

در حال حاضر نیرو‌های پلیس و اورژانس در صحنه حضور دارند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که یک خودروی سواری با تعدادی از عابران برخورد کرده و به گفته برخی افراد حاضر در صحنه ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان باختن 3 تن بر اثر تصادف خودرو 207 با گاردریل در اتوبان شهید بابایی

صابریان رئیس اورژانس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صبح امروز ۶ مرداد ۹۷ حوالی ساعت ۷ بر اثر تصادف یک دستگاه ۲۰۷ با گاردریل در اتوبان بابایی، خودرو از مسیر خود خارج شد و با عابران پیاده برخورد کرد.

وی افزود: بعد از اعلام حادثه به اورژانس ۱۱۵ تهران، ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند که متاسفانه ۳ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند و ۳ نفر از حادثه دیدگان توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند که حال ۲ نفر از مصدومان وخیم اعلام شده است.

گفتنی است، آمار دقیق تعداد جان باختگان و مصدومان حادثه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی به زودی اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تصادف خودرو بیمارستان پلیس راهنمایی و رانندگی بزرگراه تصادف پارس خونین شهید بابایی عابر پیاده پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در برخورد وانت نیسان با سواری پژو در محور مواصلاتی جهرم، ۴ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به آتش سوزی در محور مواصلاتی جهرم به قیروکارزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهد کردند که وانت نیسان با ۴ سرنشین به شدت با سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد و منجر به آتش‌سوزی خودروها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه هر ۲ راننده و سرنشینان وانت نیسان فوت (در مجموع ۴ نفر) و ۲ سرنشین سواری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه با توجه به حادثه آتش سوزی علت تصادف موکول به تحقیقات بعدی است، از شهروندان درخواست کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • واژگونی رنو دو کشته برجای گذاشت