Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل نافرجام مرد پولدار ، دست دو مرد آدم ربا نقابدار رابرای پلیس کرج رو کرد .

ایران آنلاین / سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرزاظهار کرد: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۲۲ مهرشهر و تشکیل پرونده مبنی فقدان برادرش، پرونده برای رسیدگی و پیگیری موضوع به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اقدامات و تحقیقات گسترده‌ای در خصوص یافتن نامبرده انجام تا اینکه از طریق یکی از بیمارستان‌های شهر قزوین مطلع شدند که فردی با مشخصات مذکور به علت سقوط به دره‌ای از ارتفاعات طالقان، توسط اورژانس جاده‌ای به بیمارستان منتقل‌شده و در حال حاضر تحت مداوا و مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

سردار محمدیان گفت: مأموران بلافاصله به بیمارستان اعزام و در تحقیقات کامل از نامبرده مطلع شدند که وی قصد مسافرت به خارج از کشور را داشته که یک روز قبل از سفر، یکی از دوستانش به دیدن وی می‌رود و پس از گذشت دقایقی از ترک منزل، دو نفر نقاب‌دار وارد منزل وی شده و او را به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و دست‌وپا و دهانش را بسته و پس از جمع‌آوری وسایل و اشیاء قیمتی و دسته‌چک، او را با خودرو متعلق به خودش به‌جای نامعلومی انتقال داده و پس‌ازآن با خوراندن مواد خواب‌آور او را پشت فرمان خودرو گذاشته و به ته دره سرازیر کردند که درنهایت پس از چند ساعت با حضور پلیس راهور و عوامل اورژانس و آتش‌نشانی او را از داخل خودرو خارج و به بیمارستان انتقال دادند.وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی، تحقیقات گسترده‌ای از محل سکونت و سقوط خودرو انجام شد تا اینکه هویت متهمان که یکی از آن‌ها ساکن شهر تهران و دیگری غرب استان تهران بود شناسایی و مأموران با دریافت نیابت قضائی به شهر مذکور اعزام و در دو عملیات جداگانه و هم‌زمان، هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل آن‌ها مقداری اجناس آنتیک و قدیمی و اشیا ء قیمتی که متعلق به فرد ربوده‌شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های مأموران، ابتدا منکر مشارکت در آدم‌ربایی و اقدام به قتل نافرجام شدند اما در برابر بازجویی تکمیلی کارآگاهان به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که با توجه به شناختی که از نامبرده داشته و می‌دانستند که وی از افراد سرشناس و پولدار است و در منزلش عتیقه‌جات و اجناس قدیمی نگهداری می‌کند، به همین دلیل نقشه ربودن و سرقت وسایل منزل او را طراحی کرده و پس از سرقت اموالش برای اینکه شاکی نتواند از او شکایت کند با صحنه‌سازی او را سوار بر خودرو شخصی‌اش از ارتفاعات طالقان به داخل دره رها کردند.

به گفته سردار محمدیان، متهمان دستگیرشده به اتهام آدم‌ربایی، با صدور قرار بازداشت موقت به‌منظور تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارند./ مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای