Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه الجزیره انگلیسی در یکی از برنامه‌های خود میزبان دنی آیالون معاون پیشین وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بود.

در این برنامه که به برجام اختصاص داشت سفیر سابق رژیم اشغالگر قدس با سوال‌های پی در پی و دقیق مجری درباره بمب‌های اتمی روبه‌رو شد و نتوانست پاسخ‌های قانع کننده‌ای بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی که مجری الجزیره با پاسخ‌های غیرمنطقی و سراسر دورغ آیالون مواجه شد با استدلال‌‌های متقن جواب دروغ پراکنی‌های این مقام صهیونیست را داد.

بیشتر بخوانید: رسوایی شبکه سعودی با تحریف تاریخ فلسطین/ العربیه یا العبریه؟ + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   مچ گیری مجری شبکه الجزیره انگلیسی از دنی آیالون درباره بمب‌های اتمی اسرائیل + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم رژیم صهیونیستی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کیفیت‌ فوتبال ما در نیم‌فصل دوم حتی نسبت به نیم‌فصل اول بهتر بود، اما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و در برخی مواقع در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و رقبای ما هم موقعیت‌های بسیار ساده‌ای را تبدیل به گل کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اظهار داشت: همیشه حفظ یک روند خوب کار بسیار سختی است و ما برای این موضوع کار و تلاش می‌کنیم و بازیکنان‌مان انگیزه بسیار بالایی دارند و کاملاً در اختیار کادر فنی هستند.

وی افزود: می‌دانیم که فردا مقابل تیم بزرگ سپاهان بازی سختی داریم اما ما هم تیم خوبی هستیم و به خودمان ایمان داریم و مطمئنم که فردا بازی خوبی از آب در خواهد آمد و ما نیز کیفیت‌ فوتبال‌مان را به همه نشان می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما برای همه بازی‌هایمان برنامه داریم و کار تحلیل و آنالیز را انجام می‌دهیم و به نظرم حتی در هفته‌هایی که نتیجه نمی‌گرفتیم هم فوتبال خوبی ارائه می‌دادیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کردیم که متاسفانه گل نشد.

وی با اشاره به پیروزی هفته گذشته ذوب‌آهن مقابل تراکتور متذکر شد: هفته گذشته تیم ما انسجام بهتری داشت و پیروز شدیم، به نظرم ما کیفیت‌ فوتبال ما در نیم‌فصل دوم حتی نسبت به نیم‌فصل اول بهتر بود، اما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و در برخی مواقع در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و رقبای ما هم موقعیت‌های بسیار ساده‌ای را تبدیل به گل کردند.

صادقی گفت: برای بازی فردا تحلیل و بررسی خوبی روی بازی سپاهان انجام داده‌ایم و آماده هستیم تا فوتبال خوبی ارائه دهیم و پیروز شویم‌.

تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شدهاسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم ذوب‌آهن برای بازی فردا گفت: به غیر از آن چهار بازیکن مصدومی که از نیم‌فصل اول مصدوم شده‌اند، سایر بازیکنان را در اختیار داریم و شرایط خوبی دارند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: بازیکن فردا در زمین سپاهان برگزار می‌شود، اما قطعاً هواداران ما نیز خواهند آمد؛ البته من بیشتر به دنبال این هستیم که فوتبال خوبی ارائه دهیم تا هر کسی که بازی را می‌بیند، لذت ببرد.

انتهای/170/

دیگر خبرها

  • به روایت یک چوپان دروغگو
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • روزنامه نگار انگلیسی: اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهمی داشت
  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
  • پیام هشدار آمیز بی‌سابقه ایران به رژیم صهیونیستی درباره ماجراجویی