Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:07:17 GMT

تخفیف ویژه خدمات ناباروری برای خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۴۱۳۷

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به مناسبت روز خبرنگار به مدت یک هفته از ۱۳ الی ۱۷ مردادماه سال جاری به خبرنگاران و اصحاب رسانه تخفیف ویژه خدمات درمان ناباروری ارائه می دهد. آفتاب‌‌نیوز : مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر "ابن سینا" به مناسبت روز خبرنگار و با توجه به نقش موثر و ارزشمند  اصحاب رسانه در آگاهی سازی عموم مردم نسبت به سلامت خانواده و جامعه، جهت درمان مشکلات ناباروری، خدمات خود را به کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه با تخفیف ویژه ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر "ابن سینا" زیر نظر پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ـ ابن سینا با همکاری مشترک مرکز ART دانشگاه USHCL آلمان، از پاییز ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد که با برخورداری از شش کلینیک "درمان ناباروری"، "درمان سقط مکرر"، " درمان‌های جایگزین" (اهدا)، "سلامت جنسی"، "کلینیک اندومتریوز، " "کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد" در ارائه خدمات پاراکلینیکی به عنوان مرکزی منحصر به فرد در ارائه خدمات اهدا به زوج‌های نابارور فعالیت دارد.
مرکز فوق تخصصی "ابن سینا" نخستین مرکزی است که به صورت اختصاصی در کشور به درمان سقط مکرر و عدم موفقیت مکرر در درمان ناباروری می‌پردازد و مدیران، مسئولان و کادر تخصصی و درمانی آن به صورت تمام وقت و با بهره گیری از توانمندی ها و جدیدترین روش‌های علمی همچون رعایت آخرین استانداردهای ملی و بین المللی در زمینۀ نیروی انسانی مجرب، تجهیزات کامل (تشخیصی – درمانی) و فضای فیزیکی مناسب برای ارائۀ خدمات جراحی‌های تخصصی(Day Clinic) و درمان‌های ناباروری و سقط مکرر و همکاری علمی و درمانی مشترک با مرکز ART دانشگاه USHCL آلمان، که از معتبرترین مراکز درمان ناباروری و سقط مکرر در اروپا است، در حال ارائۀ خدمات به مراجعان است.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی_ ابن سینا، خبرنگاران و شاغلین حوزه رسانه و خبر می‌توانند جهت استفاده از این تخفیف در تاریخ های یاد شده از ساعت ۸ الی ۱۴ با در دست داشتن مدرک معتبر به روابط عمومی مر کز درمان ناباروری ابن سینا به آدرس شریعتی، نبش خیابان یخچال، پلاک ۹۷، روابط عمومی مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۳۵۱۹-۰۲۱ داخلی۳۱۰ تماس حاصل کنند.ايسنا  کد خبر: ۵۳۶۶۴۹ تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ناباروري خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه