Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال، شاهین بوشهر، راه‌آهن و فولاد خوزستان با انتشار نامه‌ای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این بازیکن متولد 5 خرداد سال 1361 است و بیش از 180 بازی برای تیم فوتبال استقلال در طول ادوار لیگ برگزار کرده است.
 متن نامه خداحافظی طالب‌لو از دنیای فوتبال به شرح زیر است:
به نام نامى او
من با فوتبال متولد شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام خاطرات کودکى و سالهاى دور من با فوتبال و فوتبال دوستان سرشته شده است. از گذشته ها عبور می‌کنم و یادش را در قلبم جاودان نگاه خواهم داشت.  در خداحافظى‌ها زبان الکن است و حرمت ها اجازه بیان نمى دهد. حال، زمان آویختن دستکش‌هایى که به لطف خدا و زحمت پیشکسوتان که هر چه دارم از آنهاست، فرا رسیده است.
تکه اى از وجودم را به جبر زندگى می‌سپارم. به تلخى گیج و منگ باخت ها و شور بردن ها. به استرس هاى لذتبخش و چسبیدن ضربات بزرگان فوتبال ایران و آسیا به دستکش هاى پر افتخار آبى.
تیم همیشه درخشان استقلال، شاهین بوشهر گرم، راه آهن غرق شده و تیم فولاد سربلند، در زندگى من تاثیرات مهمى داشتند. به من آموختند فوتبال فقط شهرت و ماندن نیست. فوتبال بزرگ شدن و هنرِ بزرگ اندیشیدن است.
مفتخرم در این سال ها با باورهاى قلبى خود طى طریق کردم و هیچ گاه نان حلال خود را آغشته به دغل و دورویى ننمودم حتى اگر بى نان ماندم ولى نه عزت فروشى پیشه کردم، نه دورنگى و نه ریا. همواره خود را در سایه و حرمت پیشکسوتان قرار دادم و حال نیز خود را مدیون ایشان، والدین، مربیان و اساتید فن دانسته و دست بوس و به خاک افتاده همگان از بزرگ و کوچک، نامدار و گمنام هستم.
آبى پوشان و آبى قلبان، فرزند کوچکتان را بخاطر همه آنچه که نتوانست در حد انتظار و شایسته شما صاحبان و مالکان همیشگى این باشگاه عمل کند، حلال کنید. این فرزند را بزرگ کردید و امروز او در دستى دستکش و در دست دگر قلبى آبى دارد. دستکش را خواهد آویخت و قلب آبى را تا ابد در سینه محبوس خواهد داشت.
در اینجا وظیفه خود می‌دانم از کلیه مربیان، مدیران، کارشناسان، کادر پزشکى، بازیکنان، پشتیبانى تیم و ارباب جراید، آنان که خالصانه نوشتند، انتقاد سازنده کردند و پرسیدند سپاسگزارى نمایم.
به حکم ادب از هواداران بزرگ باشگاه پرسپولیس عرض سپاس و تشکر دارم که جز احترام از آنان ندیدم و نشنیدم. در انتها آرزومندم در کنار آموزش فوتبال، ارتقا اخلاق و فرهنگ جوانمردى سرلوحه تعالیم مربیان این مرز و بوم باشد.
امیدوارم همگان از صمیم قلب این حقیر را حلال فرمایید.برادر کوچک شماوحید طالب لومرداد ١٣٩٧

منبع: بانک ورزش

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دروازبان خداحافظی از فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • 50 گل برتر دنیای فوتبال در ماه آپریل 2024 / فیلم
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!