Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق در واکنش به سخنان اخیر نماینده آیت الله سید علی سیستانی، تاکید کرد که همواره خواسته‌های مرجعیت عالی قدر شیعیان را مورد توجه قرار داده است.

ایران آنلاین /حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در همان لحظات نخست اعلام خواسته‌های شهروندان در برخی استان‌ها، پاسخ فوری خود به تمامی خواسته‌های مشروع را اعلام کرده و این کار را نشانه قدرت دانستیم نه ضعف، چراکه آنها فرزندان ملت ما هستند و هدف ما نیز خدمت به آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به واسطه هیئت‌های زیادی با اهالی استان‌ها دیدار کردیم، دستورهای فوری زیادی برای اجرای خواسته‌های امکان پذیر بر پایه اختیارات مشخص خود و امکانات مالی موجود و همچنین اولویت و زمان بندی ممکن را صادر کرده و به این منظور نیز کمیته خدمات و بازسازی در این استان‌ها را تشکیل دادیم که به سرعت کار خود را آغاز کردند.

العبادی در این بیانیه و در اشاره به سخنان عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی در خطبه نماز جمعه در مرقد مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلی تصریح کرد: همه آنچه مرجعیت عالی دینی درخواست کرده، از زمان صدور فتوای جهاد کفایی تا بیانات ایشان در خطبه نماز جمعه که نقشه راهی برای آینده عراق و ملت آن ترسیم کرد، مورد توجه ما بوده و خواهد بود.

نخست وزیر عراق اظهار داشت: موضع خود در پشتیبانی از توجهات، دستورات، درخواست‌ها و راه حل‌های مطرح شده در خطبه مرجعیت عالی دینی که همواره سوپاپ اطمینان عراق قدرتمند، شکوفا و باثبات بوده و خواهد بود را مورد تاکید قرار می‌دهیم، عراقی که در آن امنیت، ایمنی، عدالت و شکوفایی برای همه شهروندان محقق شود و در آن جایی برای مفسدان وجود نداشته باشد.

نماینده آیت الله سیستانی در خطبه نماز جمعه در کربلای معلی خواستار تحقق خواسته‌های تظاهرکنندگان به صورت فوری و تشکیل دولت جدید عراق در سریع‌ترین زمان ممکن شد به گونه‌ای که نخست وزیر آینده مسؤولیت کامل عملکرد آن را بر عهده بگیرد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه‌های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.

به گزارش دانشجو، او گفت: همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.

او افزود: شورای عالی کار فعالیت خود را انجام می‌دهد؛ این شورا یکی از وظایفی که دارد تعیین حداقل دستمزد کارگران است.

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم