Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حجت نظری»، عضو حزب اعتماد ملی، در آغاز نشست خبری این حزب با اشاره به شرایط جدید حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به فرمان دبیر کل حزب اعتماد و واگذاری اختیارات به شورای مرکزی این شورا بعد از مدتی تشکیل جلسه داد و بر اساس فرمان آقای کروبی  نسبت به انتخاب قائم مقام اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حضرتی با تنفیذ مجدد آقای کروبی به عنوان قائم مقام منصوب شدند.

«الیاس حضرتی»، دبیرکل حزب اعتماد ملی، در ادامه این نشست گفت: آن نام های که از دفتر آقای منتجب نیا منتشر شد جعلی بوده و مروبط به دفتر ایشان نیست. زیرا امکان نوشتن چنین نامه ای آن هم پر از افترا از ایشان بعید است.

وی با اشاره به شهردار شدن افشانی بیان کرد: اصولگرایان در انتخاب شهردار به دنبال اختلال بودند تا شکاف در بین اصلاح طلبان ایجاد شود. اما آقای افشانی با رأی بالا انتخاب شد. ایشان جزو افراد پاکدست بوده و با جریان شهرداری هم فکر هستند. تا به امروز حتی یک آبدارچی هم از اعتماد ملی به شهرداری نرفته است اگر هم میرفت ایرادی نداشت.

حضرتی درباره آخرین وضعیت رفع حصر گفت: راه حل رسیدن به وضعیت مطلوب، وحدت و انسجام است و رفع حصر محصورین باعث دلخوشی مردم می شود. همچنین ما خواستار رفع اتهامات از فعالان محیط زیستی و دانشجویان هستیم زیرا اینها بی آزار هستند. من در این خصوص با وزیر کشور، اطلاعات، سخنگوی قوه قضاییه و دبیر شورای عالی امنیت ملی جلسه داشته و نامه نوشتم به عنوان یک نماینده مجلس نه از طرف آقای کروبی و حزب. پیگیری رفع حصر دبیر کل در دستور کار است و  اخبار جدید خواهید شنید.

او در خصوص صحبت‌های اخیر جهانگیری گفت: امروز بیش از همه به وحدت نیاز است. تلاش آقای جهانگیری محدودیت آقای خاتمی حل شود و با حضور بزرگان نظام و آقای خاتمی شاهد تجلی و  انسجام در کشور باشیم.

خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان دبیر شورای عالی امنیت ملی شهرداری قوه قضاییه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: سیر درمان «ارس»، تنها پلنگ باغ‌وحش مشهد، با همکاری دامپزشکان و متخصصان و بر پایه خرد جمعی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، جواد نباتی در خصوص سیر درمان «ارس»، اظهار کرد: در اواخر سال ۱۴۰۲، لنگش تداوم‌دار در دست این‌گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن بر اثر تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش رخ داد.

وی افزود: بنابراین، تصمیم بر اخذ رادیوگرافی از دست حیوان تحت بیهوشی گرفته شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی بیان کرد: طبق رادیوگرافی اخذشده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

نباتی افزود: با توجه به جوش‌خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج، طولانی‌مدت‌بودن عمل جراحی و مراقبت‌های خاص بعد از عمل و نیز ریسک بالای عمل، تلاش می‌کنیم برای جراحی حیوان تصمیمی بگیریم که ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی (چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال) ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 748683

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه