Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@04:50:29 GMT

ریشه اشتباهات محاسباتی دشمن

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۵۰۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهدی فضائلی» کارشناس مسائل سیاسی، در یادداشتی نوشت:

4 مرداد، سالگرد تجاوز منافقین به خاک کشورمان با نام عملیات فروغ جاویدان و 8 مرداد، سالگرد شکست آن طی عملیات رزمندگان اسلام با نام مرصاد است!

عملیات احمقانه منافقین، این خائنین حرفه ای، حدود ده روز پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی جمهوری اسلامی ایران، از غرب کشور و از مرز قصر شیرین شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیاتی که بار دیگر ثابت کرد، هرگاه دشمن در ما احساس ضعف کند، نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه گستاختر و با اعتماد به نفس بیشتر ما را تحت فشار قرار خواهد داد.

 

بر اساس طراحی منافقین و نطق هیجانی و حماسی مسعود رجوی در جمع نیروهای پایگاه اشرف، این عملیات قرار بود پس از سه روز به فتح تهران منجر شود! و "امروز مهران فردا تهران" شعار منافقین در آن جلسه تماشایی بود.

این نه اولین بار بود که دشمنان انقلاب اسلامی دچار اشتباه محاسباتی می شدند و نه آخرین بار.اشتباهاتی که هر چند برای ما مزاحمت هایی را بوجود آورده اما سرانجام به فضاحت دشمنان و سربلندی انقلاب اسلامی ایران منجر شده است.

از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان مهلت های سه ماهه و شش ماهه را برای شکست انقلاب تعیین کردند و امروز چهلمین سال پیروزی آن را می گذرانیم.

آمریکایی ها در اردیبهشت سال 59، عملیات "پنجه عقاب" را با هدف آزادسازی گروگان های خود در لانه جاسوسی طراحی کردند و سرانجام با 8 کشته و از دست دادن یک هواپیما و پنج بالگرد، دست از پا درازتر به آمریکا بازگشتند.

صدام در سال 59 و با هدف فتح سه روزه خوزستان به ایران حمله کرد و امروز جنازه صدام خوراک مار و مور شده و ایران اسلامی بدون اینکه ذره ای به تمامیت عرضی اش آسیب وارد شده باشد، راست قامت ایستاده است.

علاوه بر تحریم هایی که از ابتدای انقلاب به ایران اسلامی تحمیل شد، به بهانه فعالیت های هسته ای نیز از سال 85، تحریم های جدید آغاز و در مجموع 6 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران صادر شده است. قطعنامه 1696 و 1737 در سال 2006، 1747 در سال 2007، 1803 و 1835 در سال 2008 و قطعنامه 1929 در سال 2010 علیه ایران به تصویب رسید و اعمال شد اما انقلاب اسلامی ایران همچنان به پیش می رود.

اشتباهات محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی، به جغرافیای ایران محدود نمی شود.

در سال 2011 میلادی، جنگ داخلی سوریه طراحی و اجرا شد و در سال 2012، برخی کشورهای حامی معارضین(ترکیه)وعده نماز در مسجد اموی در فاصله دو هفته بعد را دادند. امروز دولت سوریه و البته با کمک های مستشاری و نظامی ایران و روسیه بر جبهه گسترده دشمنانش فائق آمده است.

مداخلهٔ نظامی در یمن نیز در 25 مارس 2015 میلادی برابر 6 فروردین 1394 با حملهٔ هوایی ائتلافی از کشورهای منطقه به رهبری

عربستان سعودی به یمن با نام عملیات طوفان قاطعیت (عملیة عاصِفة الحزم) آغاز شد و از 2 اردیبهشت با نام عملیات احیای امید (عملیة إعادة الأمل) ادامه یافت.

این عملیات نیز قرار بود طی چند روز، انصارالله را از پا درآورد اما اکنون حدود 40 ماه است که نه تنها چنین نشده، بلکه انصارالله روز به روز قویتر و نیروهای ائتلاف هر روز از قبل ضعیفتر شده اند تا جائیکه عربستان و بقیه اعضای ائتلاف به دنبال مفری برای توقف جنگ هستند.

این فهرست قطعا" کامل نیست و می توان موارد دیگری را به آن افزود؛ اما سوال اساسی و مهم این است که راز این همه اشتباه محاسباتی در چنین رویداد های مهم و از سوی کشورهایی که یا خود به عنوان ابرقدرت شناخته می شوند و یا از جانب ابرقدرت ها حمایت می شوند، چیست؟

پاسخ صحیح به این سوال، راز و رمز پیروزی در همه عرصه ها، اعم از نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

پاسخ این سوال را در دو محور می‌توان یافت.

نخست،اصرار به حل مسائل جهانی بر اساس فرمول های قرون قبل از قرن 21 و عدم درک نسبت به تغییر مناسبات جهانی و دوم،عدم فهم نسبت به شکل گیری جریانی بنام مقاومت و رفتار جهادی!
این دو بدفهمی یا عدم ادراک،ریشه اشتباهات محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان جبهه مقاومت است، اشتباهی که موجب زحمت ما و رفتن آبروی دشمنان شده و همچنان ادامه دارد.

تکرار اشتباه محاسباتی به رغم تغییر شرایط و تحول در مناسبات جهانی و همینطور شکل گیری جریان مقاومت و روحیه و رفتار جهادی را میتوان یکجا در تهدید اخیر رئیس جمهور فاسد آمریکا و پاسخ عزتمندانه و غرور آفرین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار سلیمانی یکجا مشاهده کرد.

این روزها نظام سلطه به سرکردگی شیطان بزرگ، دشمن اصلی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی با منافقین، خائنین به ملت ایران و پادوی دیروز صدام، پیوندی برقرار کرده اند تا به زعم خودشان ملت سربلند ایران و نظام سرافراز انقلاب اسلامی ایران را به ستوه آورند.

سرنوشت این پیوند نامبارک ، تکرار سرشکستگی دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.انشاالله

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبرین و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار داشت: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان داشت: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند