Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@23:36:16 GMT

عامل انتشار عکس های خصوصی دختر جوان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۵۲۲۰

عامل انتشار عکس های خصوصی دختر جوان دستگیر شد

قدس آنلاین: عامل انتشار عکس های خصوصی دختر جوان در فریمان دستگیر شد.

به گزارش قدس آنلاین فرمانده انتظامی فریمان گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر این که فرددستگیری عامل انتشار عکس های خصوصی دختر جوان یا افراد ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر خصوصی اش، وجهه اجتماعی اورا خدشه دار کرده اند این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جواد خرسند افزود: با بررسی‌ کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، متهم که جوانی ۲۲ ساله بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌ها به بزه انتسابی اعتراف کرد و انگیزه خود را از این عمل انتقام وخصومت شخصی از فرد شاکی در پی ناکامی در امر خواستگاری بیان کرد.

فرمانده انتظامی فریمان توصیه کرد: شهروندان از به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و افرادی که درفضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی اقدام به مزاحمت علیه شهروندان کنند برابر قانون جرایم رایانه‌ای با آن‌ها برخورد می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عکس خصوصی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از استانداری سمنان، این دختر که عصر سه‌شنبه به قصد پیاده روی از منزل خارج شده بود، پس از جست‌وجوهای انجام شده توسط تیم‌های امدادی، بامداد چهارشنبه در مسیر پیاده روی پیدا و در صحت و سلامت به خانواده‌اش تحویل شد.‌

ساعاتی پیش سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقوی دختر ۲۴ ساله در میامی، ضمن تماس تلفنی با مسوولان‌ مرتبط از جمله فرماندار این شهرستان دستور داد تا تمامی امکانات و تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام و از هیچ کوششی در این زمینه و به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده فرد مفقود شده دریغ نورزند.

جنگل دشت شاد کالپوش در ۱۳۰ کیلومتری شمال شهرستان میامی استان سمنان واقع است.

دیگر خبرها

  • لحظه بازداشت عامل مرگ زهره فکور بازیگر سینما
  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند