Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: با کمک‌های این انجمن در سه ماهه اول ابتدایی سال جاری ۱۱ نفر از زندانیان بدهکار مالی از زندان، کانون اصلاح تربیت و بازداشتگاه موقت کرمان آزاد شدند.

اکبر افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: برای آزادی این ۱۱ زندانی مبلغی بالغ بر ۹۷۲ میلیون ریال به شاکیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در سه ماه ابتدای سال ۹۷ بیش از ۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال توسط این انجمن به زندانیان و خانواده‌های ایشان خدمات ارائه شده است.

افضلی ادامه داد: یکی از خدمات ارائه شده انجمن در سال جاری، آزادی دو زندانی محکوم به قصاص بوده که با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زندانی محکوم به قصاص انجمن حمایت زندانیان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی هستند که ۴۰ میلیارد تومان برای آزادی آنها نیاز است. - اخبار استانها -

سید حجت‌الله موسوی قوام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه مجموع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان‌های کرمان 318 نفر بوده است، اظهار داشت: از این تعداد 306 نفر تا پایان سال قبل و 12 نفر در ایام تعطیلات نوروز امسال آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه کل بدهی این افراد 622 میلیارد تومان بوده است، افزود: در جلسات صلح و سازشی که برگزار شد، شاکیان 308 میلیارد تومان گذشت کردند، 11 میلیارد تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده و در نهایت 16 میلیارد و 330 میلیون تومان نیز کمک مردمی بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر 231 نفر زندانیان جرائم غیرعمد در استان‌های کرمان داریم که 3 نفر آنها بدهکار دیه در حوادث کارگاهی و 228 نفر بدهکار مالی هستند، ادامه داد: در مجموع 40 میلیارد تومان برای آزادسازی 231 نفر زندانیان جرائم غیرعمد استان نیاز است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان کرمان، گفت: برگزاری این جشن‌ها از 15 فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و تا 20 فروردین در 25 شهرستان استان برگزار می‌شود.

موسوی قوام با بیان اینکه جشن گلریزان شهر کرمان 19 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال 20 میلیارد ریال به ستاد دیه کشور کمک کردند که 60 میلیارد تومان سهم استان کرمان به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه