Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-19@23:15:40 GMT

استعداد بزرگ بارسلونا در چنگ یوونتوس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۵۴۶۷

استعداد بزرگ بارسلونا در چنگ یوونتوس

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه یوونتوس با پابلو مورنو، مهاجم 16 ساله‌ آکادمی بارسلونا (لاماسیا) را به خدمت گرفت.

به گزارش سایت نود، او که در 5 سال گذشته در آکادمی بارسا استعداد فراوانی در زمینه گلزنی نشان داد، بیش از 200 گل را به ثمر رساند. این بازیکن اسپانیایی سال 2013 به عضویت آکادمی باشگاه بارسلونا درآمد و در 5 سال حضورش در آنجا که در 3 رده سنی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد مورنو با یوونتوس تا سال 2021 اعتبار دارد و انتظار می‌رود او به عضویت تیم جوانان این باشگاه درآید. رقم این قرارداد به صورت رسمی اعلام نشده اما رسانه‌های محلی اعلام کرده‌اند بانوی پیر 500 هزار یورو به بارسا خواهد پرداخت.به این ترتیب پس از روبرت ناوارو (موناکو)، آدریان برنابه (منچسترسیتی) و جوئل لوپس (آرسنال)، پابلو مورنو هم در لیست بازیکنانی قرار گرفت که پس از حضور در لاماسیا تصمیم گرفته‌اند دوران بازیگری‌‌شان را در تیمی غیر از بارسلونا ادامه دهند.

1977 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بارسلونا اختصاصی یوونتوس مورنو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش

بند آزادسازی اولمو ۶۰ میلیون یورو است که می‌تواند از نظر مالی برای بارسلونا چالش‌برانگیز باشد.

طرفداری | بارسلونا در تلاش برای جذب هافبک هجومی ۶۰ میلیون یورویی بوندسلیگاست.

به گزارش موندو دپورتیوو، در اوایل این هفته، گزارش شد که دکو، مدیر بارسلونا، با مدیر برنامه‌های دنی اولمو، هافبک هجومی اسپانیایی لایپزیش، دیدار کرده است. اولمویِ ۲۵ ساله که سابقه حضور در آکادمی لاماسیا را دارد، از مدت‌ها پیش مورد توجه ژاوی و بارسلونا بوده است، اما هرگز انتقال او به این باشگاه نهایی نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴، اوضاع در حال تغییر است.

بارسلونا برای جذب دنی اولمو تلاش خواهد کرد

بارسلونا آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به طور جدی برای جذب دای اولمو تلاش کند. عملیات جذب این بازیکن اسپانیایی از قبل آغاز شده و اولین قدم، ملاقات بین دکو و مدیر برنامه‌های این بازیکن، خوانما لوپز و اندی بارا و پدرش، میکل اولمو بود. این ملاقات مثبت بود و فضای بسیار صمیمی و خوبی را به وجود آورد.

بنابراین، حالا این باور به وجود آمده است که بارسلونا بدون اتلاف وقت، به دنبال جذب اولمو خواهد بود، برخلاف رویه‌ای که در گذشته در قبال این بازیکن اسپانیایی داشتند. مدیر برنامه‌های اولمو از این موضوع مطلع شده‌ و بارسلونا حتی امیدوار است که قبل از یورو ۲۰۲۴، قرارداد این بازیکن را نهایی کند، زیرا ارزش او می‌تواند پس از این تورنمنت افزایش یابد و رقبای بیشتری برای جذب او به وجود آیند.

بیشتر بخوانید: لیگ برتر انگلیس یا بارسلونا، مقصد بعدی دنی اولمو کدام خواهد بود؟

بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی

اولمو سال گذشته قرارداد جدیدی با لایپزیش امضا کرد و تا سال ۲۰۲۷ به این باشگاه بوندسلیگایی متعهد شد. این قرارداد شامل بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی است. این موضوع می‌تواند مانعی برای بارسلونا باشد، زیرا لایپزیش قصد ندارد با قیمتی کمتر از این رقم، این ملی‌پوش اسپانیایی را از دست بدهد. بنابراین، بارسلونا باید برای جذب او منابع مالی خود را از طریق فروش بازیکنان یا اسپانسرینگ افزایش دهد.

اما آنچه به نظر می‌رسد واضح است، اولمو به عنوان یک هدف اولویت‌دار تلقی می‌شود، زیرا بارسلونا معتقد است که او به خوبی در نقش بال چپ جا می‌گیرد، اما انعطاف‌پذیری این ستاره اسپانیایی در بازی به عنوان مهاجم کاذب، وینگر راست یا حتی هافبک مرکزی هم برای بارسلونا جذاب است. اولمو نیز از طرف خودش تمایل دارد تا پس از یک دهه ترک باشگاه، دوباره به بارسلونا بازگردد.

با توجه به رابطه خوب اولمو و مدیر برنامه‌های او با لایپزیش، بارسلونا امیدوار است که این باشگاه آلمانی با نوعی توافق برای پرداخت این پول از طریق اقساط موافقت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • وست هم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود