Web Analytics Made Easy - Statcounter

طومار نشریه ایندیپندنت برای فشار بر دولت انگلیس با هدف برگزاری همه پرسی دوم برگزیت با حمایت بیش از ۳۰۰ هزار نفر روبرو شده است. ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که سناریوی عدم توافق بر سر خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا نگرانی های زیادی را به وجود آورده است، سیاستمداران انگلیسی زیادی تمایل خود را برای برگزاری همه پرسی موسوم به "حرف نهایی" برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نشریه ایندیپندنت با هدف افزایش فشار بر دولت انگلیس برای برگزاری همه پرسی دوم برگزیت طوماری را آماده کرده است که تاکنون با حمایت بیش از 300 هزار نفر در 48 ساعت گذشته روبرو شده است.

ایندیپندنت اعلام کرده است که این طومار با حمایت همه احزاب مهم سیاسی مثل وینس کیبل رهبر حزب لیبرال دموکرات، جاستین گرینینگ وزیر سابق محافظه کار و کارولین لوکاس رهبر حزب سبز روبرو شده است.

کیبل در این باره گفت: این رای گیری باید شامل یک گزینه برای خروج از برگزیت باشد. به ایندیپندنت به خاطر پیوستن به این کارزار تبریک می گویم. این یک اقدام شجاعانه و درست بوده است.

لوکاس نیز ضمن حمایت از اظهارات کیبل گفت: اقدام ایندیپندنت تاثیر مهم و بزرگی خواهد داشت.

نیک کلج معاون سابق نخست وزیر انگلیس نیز گفت: هر روز که می گذرد این مساله بهتر روشن می شود که نمی توان برگزیت را تنها به سیاستمداران واگذار کرد. کل روند برگزیت با اختلاف و درگیری‌های داخلی در کابینه انگلیس مواجه شده است. برندگان همه پرسی 2016 هنوز نمی دانند واقعا چه چیزی می خواهند، آن هم با گذشت دو سال از برگزاری همه پرسی.

تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس نیز ضمن اعلام حمایت از برگزاری همه پرسی دوم برگزیت ، در توئیتی نوشت: 33 میلیون نفر با رای دادن در همه پرسی اتحادیه اروپا خواستار یک کشور بهتر شدند، نه یک کشور فقیرتر ، نه اعمال فشار بیشتر بر خدمات بهداشت و درمان ، نه از دست دادن فرصت های شغلی و نه کاهش ذخایر مواد غذایی و دارو.

نظرسنجی جدید موسسه یوگاو نشان می دهد که 42 درصد شهروندان انگلیسی خواستار برگزاری همه پرسی دوم برگزیت هستند و 40 درصد آنها با برگزاری این همه پرسی مخالفت کردند.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را تحریم کرد
  • تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی تحریم شدند
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است