Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@09:46:18 GMT

◄ اجرای پروژه کمربند سبز شرق قزوین

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۵۷۴۳

◄ اجرای پروژه کمربند سبز شرق قزوین

تین‌نیوز | 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، گفت: طرح کمربندی سبز شرق قزوین به طول شش کیلومتر به اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در جلسه شورای ترافیک استان ضمن مهم برشمردن این پروژه، گفت: طرح کمربندی سبز قزوین از معدود پروژه‌های انسان‌محور و دوستدار محیط‌زیست در کل کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر کاهش بار ترافیک، آلاینده‌های زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در سوخت می‌توان با ایجاد مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری موجود، آن را به تفرجگاهی برای شهر تبدیل ساخت.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، اجرای این طرح همچنین می‌تواند باعث افزایش شاخص بهبود کیفیت زندگی و محیط‌زیست در سطح منطقه شود.

فرخزاد ادامه داد: پروژه کمربندی سبز قزوین از میدان مینودر آغاز و تا میدان شورا به طول شش کیلومتر امتدادیافته و به‌صورت طراحی و ساخت (EPC) بوده که طراحی نقشه آن در حین اجرا انجام می‌شود.

در این جلسه گزارش تحلیلی از تصادف‌های سه‌ماهه اخیر استان توسط پلیس‌راهور ارائه شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر غلامیان پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم اظهار کرد: اداره کل تعزیرات موظف به افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از بیمارستان‌ها بوده و تخلفات گزارش شده از واحدهای درمانی به دستور استاندار قم رسیدگی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: گزارش های قیمت گذاری‌ها و مشکلات حوزه دارو از طریق استاندار قم به معاون اول ریاست جمهوری ارائه شده تا این مسائل سازماندهی شوند.

وی ابراز کرد: منعطف کردن مسائل معیشتی و برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار به جدیت در استانداری قم دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تغییرات قیمت‌های بازار کماکان موجب اعتراض مردم می‌شود و ما نیز موظف به رسیدگی مطالبات آنها هستیم.

طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری» دو موضوع حائز اهمیت استان قم است و از اتاق اصناف نیز انتظار می‌رود تا در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشد.

کد خبر 6081001

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین