Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-شهردار تهران گفت: فردی از آبان ماه سال گذشته در شهرداری حضور می یافت و پس از حضور من در شهرداری با تقلید صدای سردار سیف الهی به من زنگ زد که ایشان سردار محمودی است و او را تحویل بگیر. گفتم من محافظ دارم و نیاز به محافظ جدید نیست.

 در ادامه نشست خبری شهرداری تهران، خبرنگار خبرآنلاین از محمد‌علی افشانی پرسید، چرا شهرداری در مقابل شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود از جمله مسایلی درباره نفوذ یک فرد در دفتر شهرداری تهران، انتشار لیست انتصابات فامیلی و فیش های حقوقی نجومی با اضافه کاریهای 5-6 میلیونی و تعطیل کاریهای 1 میلیونی و در کل با مبالغ 13-14 میلیون تومانی واکنش درخوری نشان نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشانی ضمن ارائه توضیح مفصل درباره نفوذ یک فرد در دفتر شهردار گفت: فردی از آبان ماه سال گذشته در شهرداری حضور می یافت و پس از حضور من در شهرداری با تقلید صدای سردار سیف الهی به من زنگ زد که ایشان سردار محمودی است و او را تحویل بگیر. گفتم من محافظ دارم و نیاز به محافظ جدید نیست. حتی در یک نشست مشترک با ناجا، به آنها گفته بود از طرف من آمده و به من هم اینطور نمایاند که از طرف ناجاست، یک ساعت بعد از این نشست، دوباره خود را به نام سردار سیف الهی معرفی کرد و گفت سردار محمودی را تحویل بگیر. به سرتیم حفاظت سردار سیف الهی زنگ زدم گفتم شما با من تماس گرفتید؟ گفتند نه، از زمانی که شما شهردار شدید دیگر با شما حرف نزدیم. همانجا او را به حراست شهرداری معرفی کردم و پس از مدتی بازداشت شد.
شهردار تهران در پاسخ به سئوالات دیگر خبرآنلاین گفت: بارها گفته ام که انتصاب افراد با توجه به شایستگی و توانایی های آنها صورت می گیرد. من شایعات را در فضای مجازی می بینم و به مدیران مربوطه ارجاع می کنم تا پیگیری کنند. مسئله انتصابات اخیر هم در دست پیگیری است.


خبرنگاری پرسید: چرا در دوره شما کارشناسان و مدیران باتجربه شهرداری برکنار و خانه نشین شده اند؟ شهردار تهران گفت: اگر مدیری بیاید و بگوید هر کسی قبل از او آمده، باید تعویض شود، این پذیرفته شده نیست ولی چرخش مدیران را باید در نظر داشت که اگر او دانش، ابتکار عمل و خلاقیت داشت، به کار گرفته بود. مبنا را در تعویض باید سلامتی و توانایی اشخاص بگذاریم. نفرت، همیشه نفرت تولید می کند و محبت، محبت می آورد. مثلا آقای دکتر حناچی سرجای خود نشست.


افشانی درباره سرنوشت بانک شهر هم گفت: من و شهرداران کلانشهرها، اعضای هیات مدیره بانک شهر را به بانک مرکزی معرفی کرده ایم. بانک شهر دارای بحران نیست، البته می توانیم بحرانی و نابودش کنیم ولی می شود آن را اصلاح کرد. اجازه دهید هیات مدیره مستقر شده و مدیرعامل را انتخاب کنند تا به توسعه شهری کمک شود.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران فردا سه شنبه ۲۸ فروردین درباره اقدامات این معاونت در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در پایتخت به اعضای شورای شهر تهران گزارش می دهد. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا ، همچنین لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای دریافت بهای خدمات بهره برداری از معابر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر بررسی می شود. علیرضا نادعلی افزود: در نشست فردای شورا ، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق‌العاده به منظور انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل نیز برگزار خواهد شد. به گفته سخنگوی شورا ، بررسی سی امین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران هم در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو