Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@14:57:48 GMT

زرد جلالی در جعبه های طلایی + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۶۱۵۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شاهمرادی مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بیشترین سطح زیر کشت خربزه استان به وسعت هزار و 500 هکتار که 30 درصد تولید این محصول را شامل می شود در شهرستان گرمسار است. 
وی افزود: با توجه به کم آبی ، کشاورزان استان سمنان ، امسال علاوه برکاهش سطح زیر کشت خربزه ، با بکارگیری روش های به زراعی و افزایش بهره وری توانستند متوسط عملکرد در هکتار را به 25 تن و در برخی شهرها به رکورد 40 تن در هکتار برسانند و این درحالیست که متوسط عملکرد برداشت خربزه 20 تن در هکتار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوایل تیر تا اواسط مردادماه فصل برداشت خربزه است .

از 9 رقم خربزه استان سمنان رقم زرد جلالی یا زرد ارگون به میزان هزار و 700 تن و به ارزش چهار میلیون دلار به شش کشور اروپایی صادر میشود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان گرمسار خربزه صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900987

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود