Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد: کتایون امیرابراهیمی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، از خاطرات و تجربیات خود از سینمای قبل از انقلاب و همکاری با هنرمندان آن دوره از جمله بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی و … گفت.
کتایون امیرابراهیمی در گفت‌وگویی بی‌پرده در برنامه اینترنتی «کافه تماشا» از حواشی حضور بازیگران زن در سینمای پیش از انقلاب، خاطراتش از ستارگان مرد و کارگردانان معروف آن سال‌های سینما گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در بخشی از این گفت‌و‌گو در خصوص بهروز وثوقی که یکی از همبازی‌هایش در فیلم‌های سینمایی بود نیز سخن گفت.
کتایون امیرابراهیمی در خصوص حواشی اطراف بهروز وثوقی گفت: «آن روزها می‌گفتند که بهروز وثوقی با خواهر شاه رابطه عاشقانه دارد، اما به نظر من این حرف‌ها تنها شایعاتی بود برای افزایش شهرت او. بهروز وثوقی در آن روزهایی که برای دکتر کوشان بازی می‌کرد، چندان موفق نبود اما از زمانی که به سمت مولن روژی‌ها و آقای میثاقیه آمد، بازیگری‌اش اوج گرفت.»
با ناصر ملک‌مطیعی قهر کردم
او در خصوص همکاری با ناصر ملک‌مطیعی در فیلم «یک پارچه آقا» گفت: «اولین روزی که سر صحنه فیلم به کارگردانی ناصر ملک مطیعی رفتم، ناصر به دلیل اینکه من مشغول صحبت کردن با تلفن بودم در حضور برخی عوامل با تندی با من سخن گفت و من هم از سر صحنه فیلمبرداری قهر کردم و به شهر اصفهان رفتم و ناصر ملک‌مطیعی و عوامل فیلم هرچقدر گشتند، نتوانستند مرا پیدا کنند، خلاصه پس از مدتی به صحنه فیلمبرداری برگشتم، اما پس از آن ناصر همیشه با خوشرویی با من برخورد می‌کرد.»
مقایسه با الیزابت تیلور
بازیگر فیلم «گردش روزگار» در خصوص شباهتش با الیزابت تیلور، بازیگر مشهور سینمای هالیوود گفت: «در آن سال‌ها خیلی‌ها به من می‌گفتند شبیه الیزابت تیلور هستی و حتی آقای اخوان به من می‌گفت تو از تیلور هم زیباتری و من در جواب می‌گفتم هندوانه شریف آبادی زیر بغل من نگذارید.»

علی حاتمی خیلی پاک و ساده بود
امیرابراهیمی درباره همکاری با علی حاتمی در فیلم «حسن کچل» اظهار داشت: «علی حاتمی خیلی ماه بود، خدا رحمتش کند، آنقدر پسر پاک و ساده‌ای بود که خدا می‌داند، اما حیف شد، یادم می‌آید اکران یک حسن کچل در آن سال‌ها ۹ میلیون فروش کرد، در این میان دستمزد من ۱۰ تومان بود و دستمزد صیاد ۱۲ تومان.»
عاشق‌پیشگی منوچهر وثوقی
بازیگر فیلم «درخت‌ها ایستاده میمیرند» در خصوص منوچهر وثوقی و همبازی شدن با او تاکید کرد: «من بازی منوچهر وثوق را چندان قبول نداشتم چون به نظر من بازیگری اش به تکامل نرسیده بود و از طرف دیگر او هم از آن افرادی بود که به محض همبازی شدن با پارتنر خانم، عاشقش می‌شد.»
ماجرای دستگیری فریدون گله سر صحنه فیلمبرداری
بازیگر فیلم «شب فرشتگان» درباره حضور در فیلمی به کارگردانی فریدون گله بیان کرد: «خاطره جالب این فیلم روز اول فیلمبرداری بود که همسر فریدون گله مهریه اش را اجرا گذاشت و دو پاسبان در روز اول فیلمبرداری سر صحنه آمدند و آقای گله را با دستبند بردند.»
قهر با فروزان
کتایون درباره فروزان، بازیگر فیلم‌های فارسی تاکید کرد: «از فیلم «شمسی پهلوان» با فروزان قهر بودم چون پشت سر من صحبت‌هایی کرده بود که به گوش من رسید و من به آقای اخوان گفتم به این خانم بگویید به من نزدیک نشود، چون ممکن است با او درگیر شوم.»
اعتماد همسر عارف 
این بازیگر در خصوص همبازی شدن با عارف در فیلم‌های «عشق آفرین» و «ازدواج ایرانی» گفت: «همسر عارف به عارف گفته بود تنها می‌توانی مقابل کتایون بازی کنی، چون سایر بازیگران زن سینما ممکن است تو را بلند کنند. اما کتایون این کاره نیست!»
دلخوری از رامبد جوان
بازیگر فیلم «ورود آقایان ممنوع» در خصوص دلخوری از رامبد جوان توضیح داد: «من برای اسمم احترام بسیاری قائل هستم، اما این مسئله در تیتراژ فیلم «ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان لحاظ نشده بود از طرف دیگر نقش من در این فیلم خیلی کم بود و من چنین انتظاری نداشتم.» برچسب ها: کتایون امیرابراهیمی ، بهروز وثوقی ، ناصر ملک مطیعی ، الیزابت تیلور ، علی حاتمی ، رامبد جوان

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهروز وثوقی ناصر ملک مطیعی الیزابت تیلور علی حاتمی رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!

آفتاب‌‌نیوز :

ملوان و سپاهان آخرین بازی هفته ۲۴ را در انزلی برگزار کردند. هر دو تیم در نیمه سمت چپ زمین به گل رسیدند و هر دو به یک شکل با نفوذ از سمت راست و ارسال زمینی و با استفاده از ضعف مفرط تیم حریف در قلب خط دفاعی!

جالب اینجاست که این دو تیم در جمع شش تیم بالای جدول از ابتدای فصل جز بهترین تیم‌های ما بودند. ملوان با بضاعت کمتر خرید‌های بسیار خوبی در سایر مناطق داشت، اما با اصرار تارتار روی فاکتور تجربه برای قلب خط دفاعی، مهره قابل اعتمادی در این منطقه نداشت و هنوز هم ندارد. اما هر چقدر مشکلات مالی گریبان‌گیر ملوان برای خرید بود، سپاهان تنها تیم ایرانی است که چنین مشکلی ندارد و عجیب آنکه سپاهان این فصل هرچه بازیکن گران قیمت بود را خرید، اما انگار اصلاً قلب خط دفاعش را ندید.

فصل قبل هم سپاهان بجز محمد دانشگر مدافع مطمئنی را در این منطقه نداشت. در نیم فصل دوم سیاوش یزدانی آمد، اما هر بازی با سوتی‌های وحشتناک باعث شکست سپاهان شد تا مورایس به طور کلی از او قطع امید کند. در شروع این فصل هم تنها هادی محمدی برای این منطقه خریداری شد و دابو هم تا مدتی کارت بازی نداشت. ظاهراً مورایس به محمدی هم اعتقادی ندارد بعد از مصدومیت دانشگر اجبار استفاده از سیاوش یزدانی کار دست سپاهان داد و در تمام هفته‌های اخیر دیدیم که سپاهان از این ناحیه چه گل‌های بدی خورد.

بازیکنانی که چه در آسیا و چه در لیگ مدام اخراج می‌شوند یا گل به خودی می‌زنند یا به حریف پاس گل می‌دهند و یا با دادن پنالتی کمر تیم را می‌شکنند و معلوم و مشخص نیست که چرا سپاهان با وجود بضاعت مالی کافی فکری به حال قلب خط دفاعش نمی‌کند.

در مقابل ملوان محمدرضا سلیمانی از کندی برایان دابو و ضعف عجیب و غریب سیاوش یزدانی استفاده و با یک بغل پا دروازه میهمان را باز کرد. سپاهان خوش شانس بود که ملوان دیگر نتوانست از این نقطه ضعف استفاده کند و خوش شانس‌تر که خود ملوان هم همین مشکل را داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • باران برای آب بندان روستای مهترکلاته، آورده‌ای جز ضایعات نداشت
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید