Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، صبح امروز آخرین تمرین آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، محل برگزاری مسابقات، انجام شد.

این تمرین با حضور علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان غرب آسیا و دیگر اعضای کادر فنی برگزار شد و تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با اجرای تمرینات سبک و مرور تاکتیک‌ها، خود را برای رویارویی با تیم ملی بسکتبال نوجوانان عراق آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان با تیم عراق ساعت 18 امروز برگزار خواهد شد و قبل از آن دو تیم بسکتبال نوجوانان اردن و لبنان از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقات تا 10 مردادماه جاری در گرگان برگزار خواهد شد و تیم‌های عراق، سوریه، لبنان، اردن و ایران با هم رقابت خواهند کرد.

در پایان این رقابت‌ها دو تیم به عنوان تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های آسیا برگزیده خواهد شد تا بتوانند جواز حضور در مسابقات جهانی را در رقابت‌های آسیایی کسب کنند.

علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان معتقد است تیمش در آمادگی خوبی برخوردار است و با حمایت هواداران و تلاش بازیکنانش می‌توانند از عنوان قهرمانی ایران در این مسابقات دفاع کنند.

جان تابت دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا با قدرتمند دانستن بسکتبال پایه ایران در منطقه گفت: ایران از سطح بسیار خوبی در بسکتبال پایه برخوردار است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رضا نظری کیا، عمران طالب‌زاده، شایان حصاری، معین خرسندی، پویا حقی، علیرضا فراهانی، امیرحسین نصیرایی، ماتیار احمدپور، محمد رحیمی، جعفر حسینی‌نیا، محسن عسگری‌نیا و پارسا فلاح، 12 ملی‌پوش نوجوان کشورمان در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا هستند.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در این مسابقات با هدایت علی آرزومندی به عنوان سرمربی و کمک صالح مخدوم و پویا تاجیک به میدان خواهد رفت و محمدعلی نصیرایی نیز به عنوان سرپرست تیم نقش آفرین خواهد بود.

گفتنی است، حسن تشکری به عنوان بدنساز و سینا فتحی خامنه به عنوان آنالیزور تیم ملی را همراهی خواهند کرد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6 داور خارجی و سه داور ایرانی این مسابقات را قضاوت خواهد کرد که نام محمد رجبی داور خوب گلستانی نیز در لیست داورها دیده می‌شود و 11 داور میز و 6 آمارگیر مسابقات نیز از گلستان هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی تمرین گلستان گرگ غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، کرمان در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۷ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد و همدان میزبان با کسب ۶ طلا و ۳ نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم اردبیل هم با ۴ طلا و ۲ برنز روی سکوی سوم مسابقات نوجوانان ایستاد.

کد خبر 6099763

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان متوقف شد
  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور