Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بختيار علم بيگي رئيس هيات مديره انجمن صنايع شوينده، بهداشتي و آرايشي ايران از شرکت سرمايه گذاري صنايع شيميايي ايران به خاطر تلاش در عرضه موثر محصول در داخل کشور و توقف فروش صادراتي تقدير کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وي در نامه اي خطاب به داريوش حميدي مديرعامل شرکت سرمايه گذاري صنايع شيميايي ايران از گروه بانک صنعت و معدن آورده است: مراتب قدرداني اين انجمن را از تصميمات شايسته جنابعالي در راستاي عرضه هاي موثر داخلي LAB تا سقف ظرفيت توليد آن شرکت و توقف فروش صادراتي در يک ماه اخير و ممانعت از کمبود اين محصول که اصلي ترين ماده در توليد پودرهاي شوينده و مايعات ظرفشويي مي باشد، اعلام مي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اميد است ساير مجتمع هاي پتروشيمي کشور نيز که في الواقع سرمايه اين آب و خاک مي باشند و مي توانند در شرايط حساس کنوني سبب ساز مقاومت اقتصادي باشند، از اقدام سنجيده و ميهن پرستانه آن مديريت محترم پيروي و دعاي خير ده ها هزار شاغل به کار در کارخانجات توليدکننده محصولات شوينده و بهداشتي را به همراه داشته باشند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه راه‌حل برای معرفی تجدیدپذیرها به حوزه صنایع

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا صالحی در ۱۵ سال گذشته سرمایه‌گذاری در حوزه برق و گاز انجام‌نشده و بستری هم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم نشده است. برای همین در تابستان امسال ناترازی بیشتر از قبل خواهد بود.

نایب‌رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران، افزود: در شهرک‌های صنعتی هم این ناترازی وجود دارد و صنایع به برق نیاز دارد. این وضعیت در نواحی مختلف ایران دیده می‌شود. مثلاً استان‌های فارس تهران و یزد بیشترین ناترازی را در شهرک‌های صنعتی دارند.

صالحی ادامه داد: ۸۵۰۰ مگاوات ناترازی برق در کل کشور را داریم که در ۱۰ سال آینده عدد‌ها بیشتر خواهد شد. از طرفی هرساله میزان مصرف برق هم بالاتر می‌رود و اگر فشار افزایی نکنیم وضعیت بدتر هم خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های کاهش ناترازی توسعه انرژی‌های تجدید پذیر است. در اروپا حتی در منازل از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده می‌کنند. در ایران حداقل می‌توان این وضعیت را می‌توان در حوزه صنایع بهبود داد.

نایب‌رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران، گفت: برای اینکه تجدیدپذیر‌ها در حوزه صنایع موردتوجه قرار گیرد انجمن ساتکا سمینار‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌کند. امسال هم این رویه را انجام خواهیم داد. هدف ما این است وضعیت تجدیدپذیر‌ها را با ارائه راه‌حل معرفی کنیم.

به گفته صالحی در دنیا ۸۴ درصد انرژی‌ها خورشیدی موردتوجه است؛ ۲ میلیون خانه در کشور آلمان مجهز به نیروگاه‌های خورشیدی است ولی در ایران عدد پایین است. در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر ۱۴ میلیون امکان اشتغال‌زایی وجود دارد. سهم ظرفیت برق تجدید پذیر در ایران ۱.۳ درصد است و سهم انرژی برق تجدید پذیر ۰.۵۵ درصد است. اما ۳۰ درصد از کل برق تولیدشده در جهان در سال ۲۰۲۲ از منابع تجدید پذیر بوده است.

وی به ظرفیت ماده ۱۲ اشاره کرد: ما روی ظرفیت ماده ۱۲ تمرکز کرده‌ایم که از محل سوخت صرفه‌جویی شده تأمین سرمایه می‌شود. باید ظرفیت‌های این حوزه را شناخت و بر آن سرمایه‌گذاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • مواد شوینده‌ خانگی چه ضرری برای سلامت ما دارند؟
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • تقدیر رئیس اتاق بازرگانی از پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • لزوم ارایه راه‌حل برای معرفی تجدیدپذیرها به حوزه صنایع
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • هوشمندسازی صنعت با فناوری/ پایش ماشین آلات خطوط تولید ایرانیزه شد
  • اشتغال زایی، اولین آورده توسعه معادن کوچک برای اقتصاد