Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:10:17 GMT

پیش‌فروش بلیت «تیولا»/ عروس دریایی تسلیم شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۸۶۳۴

پیش‌فروش بلیت «تیولا»/ عروس دریایی تسلیم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی های «تیولا» که تهیه کنندگی آن را طاهر خرمی انجام خواهد داد، به عهده پرستو گلستانی، وحید آقاپور، محمد صادق ملک و سامان دارابی است.

طراحی صحنه «تیولا» را سعید یزدانی به انجام رسانده و زری کریمی در حال طراحی لباس بازیگران این اثر است. دیگر عوامل «تیولا» طراح گریم: احمد نگهبان، طراح نور: امیر ترحمی، طراح پوستر:سعید رضوانی، عکاس:بابک حقی، دستیار کارگردان و برنامه ریز:الهه افخمی، مدیرصحنه: شیما فرشتیان، منشی صحنه:پانیذ تاج بخت، دستیاران صحنه: مسیب کریمی-ابوالفضل شفیعی زاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیولا گونه ای از عروس دریایی است که هرگز به مرگ طبیعی نمی میرد، اما او در این نمایش در جنگ تسلیم می شود و حالا به مرگ می رسد.

کد خبر 4359043 فاطمه حامدی خواه

منبع: مهر

کلیدواژه: بلیت تئاتر پرستو گلستانی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی سینمای مستند رادیو سریال ایرانی جشنواره سینمایی کنسرت موسیقی رادیو نمایش انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز