Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : به دنبال کسب اطلاع مبنی براینکه شخصی در یکی از خیابانهای شهر اسلام آبادغرب اقدام به توزیع قرص های روان گردان و داروهای غیرمجاز می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام گشت های نامحسوس محل کسب فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: در بازرسی از مغازه متهم، 14 هزار و 530 عدد انواع قرص روانگردان و داروی غیرمجاز و همچنین 6 هزار و 750 میلی لیتر شربت متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب همچنین از معرفی متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد و گفت: مغازه وی نیز تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

وی در پایان، مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های پلیس برشمرد و گفت: قاطعانه با چنین افرادی برخورد می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

توزیع قرص های روان گردان در اسلام آباد غرب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • ساترا، سریال «حشاشین» را غیرمجاز اعلام کرد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین