Web Analytics Made Easy - Statcounter

عهدیه طمهاسبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور ساماندهی متکدیان و ضرورت حفظ امنیت و آرامش روانی جامعه بزودی طرح ساماندهی متکدیان در استان اجرا می شود.
وی افزود: از آنجاییکه بیشتر این متکدیان غیر بومی بوده و به صورت سازماندهی اقدام به تکدی گری می کنند، برای حفظ زیبایی شهر، سلامت و آرامش جامعه، پیشگیری از آسیب ها و همچنین برخورد با متکدیان اجرای طرح ساماندهی در استان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام از دستگاه های نیروی انتظامی، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و ... خواست که در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند.
طهماسبی با تاکید بر ضرورت ساماندهی متکدیان گفت: باید چرخه نگهداری، درمان، آموزش و اشتغال متکدیان مد نظر قرار گرفته و فرهنگ کسب درآمد از راه کار و تلاش برای این افراد نهادینه شود.
طهماسبی افزود: طرح جمع آوری متکدیان از 11 مردادماه با همکاری دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری و بهزیستی اجرا می شود.
وی ادامه داد: تاکنون 106 متکدی در استان شناسایی شده که از این تعداد 70 نفر زن و 36 نفر مرد هستند و از همه سنی در بین این افراد مشاهده می شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام اظهار کرد: متکدیان حرفه ای با انواع روش های برانگیختن احساسات مردم سعی دارند که از آنان کمک نقدی دریافت کنند که باید شهروندان به این مساله واقف باشند و برای رفع این معضل اجتماعی که چهره شهر را زشت و باعث دامن طزدن به بزهکاری می شود با در طرح ساماندهی متکدیان همکاری کنند و از کمک کردن به افراد متکدی خودداری کنند.
طهماسبی اجرای طرح غربالگری متکدیان در استان را ضروری برشمرد و گفت: متکدیان بیمار به دانشگاه علوم پزشکی، کودکان بی سرپرست به بهزیستی و معتادان به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده می شوند.
وی بر ضرورت همکاری دستگاه قضا، استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد، خیرین و رسانه ها و همچنین افزایش آگاهی خانواده در این زمینه تاکید کرد.
استان ایلام دارای 580 هزار نفر جمعیت است.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اجتماعی و فرهنگی استفاده از ظرفیت جامعه زیبایی کودکان نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)