Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نايب رييس مجلس، آخرين نشست نمايندگان سران سه قوه درباره مشکلات موسسات مالي و اعتباري را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مسعود پزشکيان در تشريح آخرين نشست نمايندگان سران قوا براي بررسي مشکلات موسسات مالي و اعتباري، گفت: در اين نشست گزارشي درباره مشکلات بانک ها و اشکالات به وجود آمده ارائه شد که بر اساس آن بانک ها نتوانسته اند سپرده هاي کاسپيني ها را پرداخت کنند، لذا زماني که گلايه سپرده گذاران درباره عدم پرداخت مطالبات منتقل شد بانک مرکزي قبول کرد که اشکال از سوي آنها بوده و مقرر شد که اين اشکالات حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، افزود: اگر مشکلات پرداخت مطالبات رفع نشد سپرده گذاران اطلاع دهند تا مشکل پيگيري رفع شود، چراکه در چارچوبي مشخص شده، مي توان مشکلات را پيگيري کرد.
خطوط اعتباري گشايش يافته بايد از محل اموال موسسات تسويه شود
وي با بيان اينکه گاهي در برخي شعب و موسسات مشکلي ايجاد مي شود که نمي توانند سپرده ها را پرداخت کنند، بنابراين اگر اطلاع رساني شود، مي توان اين مسائل و مشکلات را پيگيري کرد، ادامه داد: تصميمات اخذ شده براي پرداخت مطالبات تا سقف يک ميليارد تومان تصميمات هيئت نمايندگان سه قوه بوده و لازم الاجرا است، بنابراين قطعا سپرده ها تا سقف يک ميليارد تومان پرداخت مي شود و مشکلي براي پرداخت اين مبلغ وجود نخواهد داشت و درباره مابقي موارد قوه قضاييه بايد اقدامات لازم را انجام دهد.
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اينکه در نشست اخير روند شناسايي اموال و دارايي ها مورد بحث قرار گرفت، يادآور شد: در اين جلسه تصميم گيري شد که اموال موسسات به مناقصه گذاشته و ميزان دارايي ها محاسبه شود تا خطوط اعتباري گشايش يافته تسويه شود و سپس اگر دارايي ها کفاف داد ساير سپرده ها پرداخت شود.
شروع فرآيند مناقصات بايد توسط روساي سه قوه امضاء شود
وي با بيان اينکه شروع فرآيند مناقصات بايد توسط روساي سه قوه امضاء شود و سپس روال قانوني خود را طي مي کند، افزود: براساس برآوردها اموال تا سقف يک ميليارد تومان سپرده را کفاف مي دهد و براي پرداخت مابقي مطالبات، سپرده گذاران بايد در شناسايي کمک کنند و اگر اطلاعاتي داشته ارائه دهند.
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، درباره پرداخت مطالبات ثامن الحجج با اشاره به اينکه براي متهم اين موسسه قرار بازداشت صادر شده است، تصريح کرد: براي اين موسسه نيز بايد تا سقف يک ميليارد تومان از مطالبات پرداخت شود، چراکه بانک مرکزي خط اعتباري آن را باز کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است