Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این دانشگاه با ارائه محصولات و خدمات فناورانه‌ی خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور دارد و علاقه‌مندان در روز‌های ۶ تا ۹ مرداد می‌توانند از غرفه‌ دانشگاه بازدید کنند.

تیم تایفون، تیم کانکت، شرکت پرسا، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی توسعه صادرات و فناوری شریف، مرکز راهکار‌های اطلاعاتی هوشمند (شرکت دانش افزار نارون شریف)، آموزش‌های تخصصی و تیم استاد بانک ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، محصولات و خدمات فناورانه‌ی خود را به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*معرفی محصولات و خدمات ارایه شده توسط دانشگاه صنعتی شریف در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ:
- مجری تیم تایفون باکس دکتر گودرزی از دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر است و زمینه فعالیت این تیم در حوزه داده‌های حجیم است. محصول این تیم یک کار افراز است که برای شتابدهی پردازش جریانی داده‌های حجیم کاربرد دارد.
- مجری تیم کانکت دکتر غلامپور از پژوهشکده‌ی الکترونیک است. سامانه کانکت شریف یک سرویس مخابراتی هوشمند است که سرویس مرکز تلفن موبایل را برای موسسات فراهم می‌کند. هر موسسه یا شرکتی که خدماتی را خارج از ساختمان‌های خود به مشتریان ارائه می‌کند می‌تواند از این سرویس استفاده کند. زمان، تعداد زنگ‌ها قبل از برداشتن تلفن و فایل صوتی هر تماس ثبت می‌شود. سپس یک سیستم هوشمند فایل‌های صوتی را از نظر احساسات و نحوه صحبت کردن طرفین ارزیابی و نتیجه را ثبت می‌کند. در ضمن شماره تلفن شخص سرویس دهنده و مشتری پنهان می‌ماند. مشتریان بالقوه این سیستم شرکت‌های تاکسی تلفنی، فروشنده‌های اینترنتی، شرکت‌های خدماتی و ... هستند. این سیستم، به کمک کتابخانه توابع اینترنتی پیاده سازی شده آن، به سادگی قابل تجمیع با سیستم‌های موجود شرکت‌ها و مؤسسات مختلف است. دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف با توجه ویژه دکتر مختاری، مخارج پیاده سازی و نگه داری این سیستم را تأمین کرده است. سامانه کانکت شریف در نمایشگاه Elecomp به نمایش گذاشته شده است.
- مجری شرکت پرسا دکتر اسدی از دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر است. حوزه فعالیت این شرکت ساخت سامانه ذخیره سازی و حجیم داده است که به صورت کاملا بومی و ساخت ایران است.
- صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه صادرات و فناوری شریف به نمایندگی دکتر روستا آزاد از دانشکده مهندسی شیمی و نفت، با همکاری بانک توسعه صادرات در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد که به اعطای تسهیلات به شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌پردازد. تا کنون بیش از ۵۰۰ شرکت دانش بنیان تسهیلات داده شده است. از دیگر فعالیت‌های این شرکت اعطای ضمانت‌های بانکی است.
- مجری مرکز راهکار‌های اطلاعاتی هوشمند (شرکت دانش افزار نارون شریف) دکتر حبیبی از دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر است. از محصولات ایت شرکت می‌توان به مدیریت عملیات یکپارچه نوین (معین) اشاره کرد که جهت پایش خدمات انلاین بانکی و کسب و کار‌های برخط و ... به کار می‌رود. دیگر محصول این شرکت موتوشاب نام دارد که یک موتور بومی تولید شبکه خای اجتماعی برخط متن باز می‌باشد که در قالب خدمات ابری هم عرضه می‌گردد.
- مدیر آموزش‌های تخصصی دانشگاه، دکتر اکبری جوکار است. در این غرفه برنامه‌های آموزشی تخصصی موردنیاز صنایع و سازمان‌ها قابل ارایه توسط دانشکده ها، پژوهشکده‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه معرفی می‌شود.
- مجری تیم استاد بانک (از واحد‌های مستقر در مرکز رشد) مهندس فراهانی است. استاد بانک پلتفرمی است برای انتخاب انلاین معلم خصوصی که تا کنون نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ استاد فعال و ۶ هزار و ۵۰۰ شاگرد دارد.

علاقه‌مندان می توانند در روز‌های ۶ تا ۹ مرداد در ساعات ۱۰ تا ۱۸ از غرفه‌ی دانشگاه صنعتی شریف (سالن ۳۱ a - سالن میلاد- غرفه ۱۶۴) بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی الکامپ دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود