Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:27:16 GMT

وقتی طیبی با بازوبند کاپیتانی وارد می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۹۴۸۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در هفته نخست لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید.

اتفاق عجیبی که در ترکیب تراکتورسازی رخ داد، بستن بازوبند کاپیتانی این تیم توسط محمد طیبی بود که نخستین بازی رسمی خودش را در ترکیب تراکتورسازان را تجربه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی فصل گذشته مهدی کیانی، محمد ایران‌پوریان، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی را به عنوان کاپیتان‌های اول تا چهارمش در اختیار داشت که تمام این نفرات در پنجره تابستانی جدا شدند و تکلیف بازوبند فصل جدید به اما و اگر افتاد.

طیبی در حالی در نخستین بازی رسمی خود برای تراکتورسازی با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد که در ترکیب تیم بازیکنانی حضور داشتند که سابقه حضور در این تیم را داشته بودند.

علاوه بر نفراتی که فصل گذشته به تراکتورسازی اضافه شدند، محسن فروزان، گلر این تیم پیش از این 2 سال در تراکتورسازی عضویت داشته و به تیم سابقش برگشته و گزینه مناسبی برای کاپیتانی به نظر می‌رسید.

تراکتورسازی تیم قدیمی و مردمی تبریز است و بازوبند کاپیتانی آن حساسیت بالایی برای طرفدارانش دارد و وضعیتی که این تیم در فصل جدید گرفتار آن شده کمی عجیب و دور از انتظار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال محمد طیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم روستوف، نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن جدید لیگ فوتبال کشور روسیه شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد محبی پس از درخشش در فوتبال روسیه، از سوی برگزارکنندگان لیگ این کشور در کنار بیتلو، موسیف، سالتیکوف، داکو و فیض‌الله‌یف، به عنوان نامزد دریافت جایزه برترین بازیکن تازه‌وارد فوتبال روسیه انتخاب شد. محبی در ۲۹ بازی، ۶ گل و ۵ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

گفتنی است پیش از این سازمان لیگ روسیه نام محمد محبی در میان «100 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال لیگ روسیه» هم قرار داده بود.

 

دیگر خبرها

  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد