Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته فرهنگی و آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور نمایندگان ادارات شهرستانی در شهرستان بهارستان برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کمیته فرهنگی و آموزشی پیشگیری از اعتیاد پیش از ظهر امروز به ریاست سلیمانی‌جوان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان و رئیس مرکز بهداشت با حضور نمایندگان سایر ادارات بهارستانی عضو در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش نشست مذکور با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سلیمانی‌جوان با عرض خیر مقدم، نکاتی را در خصوص لزوم و اهمیت توجه ویژه به بحث پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان بهارستان مطرح نمود.

گفتنی است که در ادامه این جلسه با توجه به اهمیت موضوع مصرف قرص برنج و مواد محرک، این موضوع توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و همچنین نکات ضروری در رابطه با موارد اقدام به خودکشی با قرص برنج مطرح گردید، تا با آموزش و اطلاع رسانی در این خصوص از بروز چنین مواردی در سطح شهرستان جلوگیری شود.

در بخش دیگری از نشست کمیته فرهنگی و آموزشی پیشگیری از اعتیاد، موضوع کمپین «نه به مواد محرک» مطرح گردید و نقاط ضعف و قوت این کمپین بررسی و جهت‌دهی و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راه اندازی کمپین مذکور در شهرستان بهارستان صورت گرفت.

لازم به ذکر است که درپایان این نشست پیشنهادات اعضاء پیرامون موضوع برگزاری جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و در نهایت با ارائه گزارش عملکرد نمایندگان ادارات شهرستان در سه ماهه اول سال جاری، مصوبات آینده کمیته تعیین گردید و نشست مذکور به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!