Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با تشریح اقدامات در حال انجام در فاز نخست پروژه توسعه پایانه مرزی رازی گفت: اجرای فاز اول شامل محوطه سازی ،ایست اخباری پایانه مرزی رازی به مبلغ قرارداد ۸۱ میلیارد ریال و مدت قرارداد ۱۶ ماه است که در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۷۵ درصد پیشرفت ریالی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی افزود: لایروبی بستر رودخانه همراه با انحراف مسیر آن، احداث پل باکسی موقت بطول ۱۲ متر واقع در مسیر دسترسی به سایت، راه دسترسی پایانه از ورودی سایت اجباری تا صفر مرزی، فنس کشی راه دسترسی مسافران و آماده سازی محوطه از مهمترین بخش‌های این فاز است که پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد.

این مقام مسئول با اشاره به فاز دوم پایانه مرزی رازی گفت: ساخت ساختمان مسافری و تجاری به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع در سه طبقه همراه با ساختمان‌های جانبی و محوطه سازی ایست اجباری و اختیاری بخش اصلی طرح جامع را شامل می‌شود.

آیدین رحمانی ضمن اشاره به پروژه در حال اجرا در پایانه مرزی سرو گفت: احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو نیز با اعتباری معادل ۱۲۱ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حال اجراست که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

  پایانه مرزی رازی شهرستان خوی توسعه می یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال