Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@06:18:57 GMT

نخستین دوره رویداد خلق ایده

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۹۷۶۸

‍‍‍‍‍‍

نخستین دوره رویداد خلق ایده در زمینه فیلمنامه نویسی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آموزش و تجربه در محیط حرفه‌ای و توانمندسازی فیلمنامه نویسان از اهداف برگزاری این رویداد هنری بود.   دانلود  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فیلمنامه نویسی رویداد خلق ایده نخستین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سعید دهنوی   بیان کرد: نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و همچنین جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، با حضور ۷۵ نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده که از سراسر سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، برگزار شد.

وی افزود: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربردهای آن، در چهار کارگاه عملی، موتورهای هوش مصنوعی از جمله "بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا" معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و ۱۴۰ اثر در این رویداد تولید شد.

مسوول مرکز سراج سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌ها، نشست‌های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران‌مهر به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان، بعد از ۲مرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش‌دوره‌ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.

دهنوی گفت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون ( نظری، عملی و ارائه ) وارد مرحله تداوم می شوند و برای آنها هر ۲ هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می‌شود؛ همچنین برای مرحله تداوم، چهار دوره مجازی هوش مصنوعی و استفاده از اکانت‌های هوش مصنوعی به صورت رایگان همراه با نمایش بهترین آثار در نمایشگاه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی«کاگنوپل» برگزار می‌شود