Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد آذری جهرمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : همواره با حضور دستگاههای دولتی در نمایشگاههای مختلف مواجه هستیم اما اتفاقی که در دولت دوازدهم در حال رخ داده ، حرکت به سمتی است که این دستگاهها را به هم متصل کنیم که موجب توسعه شفافیت ، جلوگیری از فساد و تسهیل خدمات رسانی به مردم می شود و در برنامه ششم توسعه نیز هدف گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم با نهایی شدن دولت الکترونیک 12 و نیم درصد از مراجعات مردم کاهش می یابد ، افزود : موضوع بسیار مهم در این نمایشگاه این است که امروز دستگاههای دولتی حاضر در آن به مرکز اطلاعات و یکپارچه سازی فرآیندها اتصال داشته باشند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وی تصریح کرد : در کنار نمایشگاه الکامپ 24 ، یک روز تاریخی را نیز شاهد هستیم و آن اینکه در چارچوب حفاظت و صیانت از حریم خصوصی و داده های شخصی مردم در فضای مجازی پس از فتوای تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن تعرض به حقوق خصوصی مردم در فضای مجازی ؛ وزارت ارتباطات با همکاری مرکز پژوهشهای مجلس و پژوهشگاه قوه قضائیه اولین لایحه خود را از لوایح پنجگانه رونمایی می کند.
وی گفت : این لایحه پس از نظر کارشناسی دستگاههای مختلف دولتی و خصوصی و افکار عمومی نهایی شده است که امروز رونمایی می شود و از طریق وبسایت وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات در دسترس قرار می گیرد.
آذری جهرمی اضافه کرد : فردا این لایحه به دولت ارسال می شود و امیدواریم با فوریت در مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : این لایحه جزو وعده هایی است که دولت درباره
حفظ و صیانت از حریم خصوصی مردم پیگیری کرده بود و امیدواریم با به ثمر نشستن آن شاهد رونق مشاغل توسعه کسب و کارهای نوپا در فضای مجازی در کشور باشیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزیر ارتباطات شاخص دولت الکترونیک رونمایی رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» که با حضور در ویراستی نوشت: «حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند متشکرم. این حرکت با فتوای محکم رهبرانقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.»

             

گفتنی است روز گذشته وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید. این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد