Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@16:39:56 GMT

6 گیلانی به اردوی تیم ملی اسنوکر اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۹۸۷۲

6 گیلانی به اردوی تیم ملی اسنوکر اعزام شدند

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان عصر شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و توسط کامران شهلا سرمربی تیم ملی اسنوکر ، زبده ترین ورزشکاران به اردوی زیر 18 سال دعوت که خوشبختانه 6 ورزشکار از گیلان است.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون ، امیر حسین خوشحال ، علی خوشحال ، پوریا رحیمی ، محمد عیسی زاده ، مهرشاد فاتح پور و مهدی علیزاده از استان گیلان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اردوی آمادگی و استعدادیابی تیم ملی اسنوکر زیر 18 سال کشور تا روز 11 مرداد ماه جاری زیر نظر کادر فنی این تیم در تهران ادامه خواهد یافت و در پایان برترین ورزشکاران نیز به عضویت تیم ملی اسنوکر درخواهند آمد.
وی بیان کرد: خوشبختانه ورزشکاران گیلانی طی چند سال اخیر حضور چشمگیری در اردوهای تیم ملی دارند که در این راستا، 6 ورزشکار نیز به اردوی زیر 18 سال دعوت شدند که با توجه به آمادگی بازیکنان گیلانی، امیدواریم اکثر این 6 ورزشکار به عضویت تیم ملی درآیند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان خاطرنشان کرد: به غیر از حضور بازیکنان گیلانی در اردوهای تیم های ملی، این بازیکنان طی چند سال اخیر حضور شایسته و چشمگیری نیز در تیم های ملی رشته های بیلیاردی کشور داشته و توانسته اند مقام ها و مدال های خوبی را نیز کسب کنند.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اردوی تیم ملی استان گیلان تیم ملی تیم های ملی سرمربی تیم ملی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست