Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتادان بهارستانی به راحتی و بدون مزاحمت مقابل درب منازل شهروندان به مصرف مواد مخدر مشغول می شوند و مسئولان نیز توجهی به این موضوع ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، ایجاد امنیت و آسایش برای مردم در معابر سطح شهر و پارک‌ها و بوستان‌های محل زندگیشان جزو پراهمیت‌ترین نکات در زندگی شهری و جامعه امروز به شمار می رود که بخش اصلی این وظیفه بر دوش نیروی انتظامی می باشد و شهرداری نیز مسئولیت‌های در خصوص شهر برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که امنیت و آسایش در سطح شهر تنها به معنای جلوگیری از نزاع‌های دسته جمعی یا دزدی نمی باشد، گرچه این موارد نیز در سطح شهرستان بهارستان کم نبوده و بخشی از نارضایتی شهروندان نیز به همین دلیل است، اما بخش اصلی نارضایتی شهروندان حضور معتادان در سطح شهرها و روستاهای شهرستان می باشد.

شرایط در بهارستان به گونه‌ای درآمده است که معتادان با خیالی آسوده در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهرستان به مصرف مواد مخدر مشغول می شوند و از آن بدتر کشیدن مواد مخدری نظیر گل و شیشه در مقابل منازل شهروندان می باشد.

به این شکل که شهروندان به وضوح معتادان را درحال کشیدن ماده مخدر شیشه یا گل داخل خودروهای شخصی و مقابل منازل می بینند و جالب اینجاست که با وجود گشت زنی‌های مداوم نیروی انتظامی در سطح شهرهای بهارستان، هر روز به تعداد این افراد اضافه می شود.

ناگفته نماند که این شرایط علاوه‌بر برهم زدن امنیت و آسایش عمومی شهروندان بهارستانی، سبب رشد و بزرگ شدن کودکان ساکن این شهرستان در شرایطی کاملاً نامناسب و غیرقابل قبول می شود و مطمئناً خود مسئولان نیز اگر فرزندانشان در طول روز با چنین صحنه‌هایی مواجه می شدند، صدای اعتراضشان بلند می شد.

حال سئوال اینجاست که نیروی انتظامی شهرستان بهارستان و شهرداری‌های سه شهرگلستان، صالحیه و نسیم شهر چه اقداماتی در خصوص برخورد با معتادان انجام خواهند داد؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت:  در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیر مجاز ،دو تیغه خشاب مربوطه و شش هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • ویپ و خطراتی فراتر از آسیب به ریه و مغز
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان