Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:23:02 GMT

سه سبک بر روی یک دیوار

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۸۹۹۷۸

سه سبک بر روی یک دیوار

آب را آبرنگ زنده کرده است و کلمات بر روی بوم بارنگ و روغن جان گرفته‌اند و این زنده کردنِ فرهنگ است که بر تَن مینیاتور خوش می‌نشیند؛ سه سبک که بر روی دیوار، یک کار گروهی را از نقاشان به نمایش گذاشته است.

در صدوهجدهمین نمایشگاه گالری نگاه نو، نقاشی‌هایی ارایه شده است که توسط ۱۱ هنرمند و با استفاده از تکنیک‌های مینیاتور، رنگ‌ و روغن و پاستل خلق شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک شکرانی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: در این نمایشگاه  ۳۸ اثر در قالب آبرنگ، رنگ و روغن و مینیاتور ارایه شده‌ که از این تعداد، ۱۵ اثر آن مینیاتور و بقیه آثار آبرنگ و رنگ و روغن است.

مدیر گالری نگاه نو ادامه داد: نقاشی‌های رنگ‌ و روغن‌ در قالب نقاشی‌خط و آثار انتزاعی کار شده‌اند و آبرنگ‌ها عمدتاً طبیعت را به تصویر کشیده‌اند؛ ضمن اینکه آثار مینیاتور نیز در سبک ایرانی خلق شده‌ و در واقع سبکی از آثار استاد فرشچیان را به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه آثاری از شیداسادات میرهادیان، الهام گیوه‌چیان، آلاله رشیدیان، شیما آتش‌گنجه، شیماسادات میرهایدیان، افروز دانش‌پناه، حسین خلیفه‌سلطانی، فرشته شادمانی، مائده عبدالهی، طیبه احمدی و محسن حمزه‌زاده قهدریجانی ارایه شده است.

این نمایشگاه گروهی نقاشی، جمعه پنجم مردادماه ساعت ۱۷ در گالری نگاه نو افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۰ مردادماه ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ به این گالری، واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره ۳، باغ ارم مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه هنر نقاشی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۸۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!

دریافت 40 MB کد خبر 6090556

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات