Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم گسترش فولاد در استفاده از پیراهن سبز رنگ تخلفی مرتکب نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته (جمعه) در جریان دیدار گسترش فولاد و استقلال خوزستان، بازیکنان تیم میزبان پیراهن ماشین‎سازی را به تن کرده بودند. فهیمی‌راد، ناظر برگزاری بازی هم این موضوع را تخلف دانست و اعلام کرد آن را حتماً به فدراسیون فوتبال گزارش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت نام تیم گسترش فولاد گفت: مسئولان تبریزی فعلاً کار‌های اداری مربوط به تغییر نام تیم گسترش فولاد را انجام می‎‏دهند اما تا زمانی که این کار‌های اداری به اتمام نرسد نام تیم همچنان گسترش فولاد است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که «آیا استفاده از پیراهن و لوگوی ماشین‌سازی روی پیراهن تیم گسترش فولاد تخلف نیست؟»، تصریح کرد: رنگ پیراهن تیم گسترش فولاد آبی بود. مسئولان این باشگاه قبل از بازی به ما نامه زدند و اعلام کردند که رنگ پیراهن‌شان تغییر یافته است. وقتی هماهنگی وجود نداشته باشد، آن وقت تخلف محسوب می‎شود، اما دوستان از باشگاه گسترش فولاد این موضوع را با سازمان لیگ هماهنگ کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر گسترش فولاد استقلال سعید فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟