Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه چمران اهواز گفت: به دلیل گرمای بالا و جلوگیری از مصرف بالای برق، مراکز اداری خوزستان تعطیل شده‌اند و در این راستا بخش اداری دانشگاه‌ها نیز فردا تعطیل است.

شفیعی، مدیر روابط عمومی دانشگاه چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: براساس اعلام استانداری استان خوزستان، فردا تمامی مراکز اداری استان خوزستان تعطیل است و تنها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای خدمت رسانی به مردم باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: به دلیل گرمای بالا و جلوگیری از مصرف بالای برق، با صلاحدید استانداری مراکز اداری تعطیل شده اند؛ دانشگاه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بخش اداری دانشگاه‌ها نیز فردا تعطیل است.

شفیعی با اشاره به اینکه در فصل تابستان در دانشگاه‌های استان خوزستان واحد‌های درسی ارائه نمی‌شود، ادامه داد: به دلیل گرمای بالا، چند سالی است که واحد‌های تابستانی ارائه نمی‌شود و دانشجویانی که مایل به گذراندن ترم تابستانی هستند به دانشگاه‌هایی مانند ملایر، همدان و شهر‌های استان لرستان معرفی می‌شوند تا واحد تابستانی را در این استان‌ها سپری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هوای گرم گرمای هوا هوای خوزستان بهینه سازی مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان