Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@22:54:49 GMT

عامل تیراندازی شهرک رسالت به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۰۶۷۴

عامل تیراندازی شهرک رسالت به دام افتاد

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر اینکه شخصی با مراجعه به درب منزلم در شهرک رسالت ضمن تیراندازی از محل فرار کرده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات لازم در خصوص چگونگی وقوع، دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ براری افزود: ماموران کلانتری با استفاده از شگردهای پلیسی توانستند محل اختفای عامل تیراندازی را در یکی از شهرک های حاشیه ای شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرد تیرانداز برای صدور حکم مناسب تحویل دستگاه قضائی شد.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از آن ها خواست در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهرک رسالت تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پایان فرار قاتل در «گرمدره»
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر