Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط اجتماعی جشنواره تابستانی شادستان تهران در بوستان ماهور از 2 مرداد آغاز شده و تا 19 مرداد میزبان شهروندان است.
صفوی با اشاره به اینکه این جشنواره با محوریت شعار تهران شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر و ارائه خدمات سلامت محور در حال اجراست، افزود: این جشنواره در قالب طرح گفتگو در شهر(کتابخانه انسانی) هر روز به طرح یک موضوع می پردازد و با مشارکت شهروندان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خاطره گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، اشتراک تجربه افراد دارای معلولیت، تغذیه سالم، اشتراک تجربه بیماری سرطان، نشاط اجتماعی، خودمراقبتی، فرزند پروری از جمله موضوع های مورد بحث در طرح کتابخانه انسانی جشنواره شادستان منطقه 20 است.
صفوی  توسعه آگاهی و تقویت ظرفیتهای اجتماعی شهر با استفاده از فرصت اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی و موازین غنی اسلامی و توسعه تفریحات سالم در شهر را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: خدمات ارائه شده در این جشنواره به صورت رایگان بوده و تاکنون مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
این جشنواره با برنامه های شاد و متنوع هنری و نمایشی همراه است و شهروندان علاقه مند برای بهره مندی از این امکان فرهنگی و آموزشی می توانند از ساعت 19 تا 20:30 به بوستان ماهور محله دولت آباد منطقه 20 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشنواره تابستاني شادستان تهران کتابخانه انساني شهرداري منطقه 20 اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • شهر و حیات مدنی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند