Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:35:24 GMT

سرپرست فرمانداری تاکستان منصوب ‌شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۱۲۷۳

سرپرست فرمانداری تاکستان منصوب ‌شد

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری ،در بخشی از حکم عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین که یک رونوشت از آن روز شنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب می نمایم.
استاندار قزوین در ادامه آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل، نظارت و هماهنگی با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری در سطح شهرستان و استان و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، توجه به توسعه پایدار شهرستان و جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف، در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان تاکستان موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حراست استانداری کردستان، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری قروه، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری قروه و مشاور و مدیرکل حراست استانداری قزوین از سوابق شغلی سرپرست فرمانداری تاکستان است.
شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 32 کیلومتری جنوب شهر قزوین واقع شده است.
6101/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت توسعه پایدار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای معاون برنامه ریزی معاون سیاسی منویات مقام معظم رهبری نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در شهرستان اردستان، منطقه مهیار شهرضا، نائین، کاشان، آران و بیدگل و نطنز گزارش خسارت‌های سیلاب را داشتیم، در این مناطق رودخانه‌های فصلی فعال و باعث آب‌گرفتگی در سطح معابر شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: بارش‌های رگباری و همرفتی در استان آغاز و هشدار لازم داده شد، ۲۷۰ تیم در سطح استان آماده بودند و خدمات امدادی ارائه کردند.

وی افزود: این سامانه جوی از دریای سیاه شکل گرفته بود، مناطق شمال و شرق استان را تحت تأثیر قرار داد و بارش‌ها به صورت رگباری و پراکنده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان، منطقه مهیار شهرضا، نائین، کاشان، آران و بیدگل و نطنز گزارش خسارت‌های سیلاب را داشتیم. در این مناطق رودخانه‌های فصلی فعال و باعث آب‌گرفتگی در سطح معابر، بعضی منازل مسکونی و راه‌ها شد.

شیشه فروش اضافه کرد: نیروهای امدادی نسبت به تخلیه آب از بعضی منازل، مسیر حاشیه راه‌ها و زیرگذرها اقدام کردند. حدود ۷۰ واحد مسکونی دچار آب‌گرفتگی شده بود که به ۲۴۵ نفر با استفاده از ۱۵ خودرو امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: در اردستان آب‌گرفتگی پل زواره، در بخش مرکزی قنات و روستای ظفرقند و مهراندو را داشتیم. در بخش زواره اردستان نیز به قنات تلک‌آباد خساراتی وارد و چندین واحد مسکونی دچار خسارت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: آب‌گرفتگی معابر را بخش مهاباد اردستان داشتیم که واحدهای مسکونی و مزارع تحت تأثیر قرار داد و آب‌گرفتگی در زیرگذر موغار زواره نیز رخ داد.

شیشه فروش تصریح کرد: در شهرضا نیز بارندگی شدید از پشت شهرک رازی در دشت مهیار اتفاق افتاد که باعث ترافیک و ایجاد آب‌گرفتگی در محور جاده‌ای شد و سیلاب در حال کنترل است.

وی تاکید کرد: در نائین ریزش کوه را در جاده انارک داشتیم که موجب وارد آمدن خسارت شد و کنترل ترافیک در آن محدوده انجام شده است، در روستای ارور در گردنه ملااحمد نیز چندین واحد مسکونی دچار آب‌گرفتگی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در جاده سهیل و سپرو و گردنه زنجیرگاه آب‌گرفتگی وجود داشت که شب گذشته برای ساعاتی محور خور به انارک را توسط پلیس به صورت موقت مسدود کرد و سپس باز شد.

شیشه فروش تصریح کرد: در کاشان سه حوضه آبریز پایین دست و دو رودخانه فعال و باعث جریان سیلاب در شهر در محور امام رضا، باقرالعلوم، محور بزرگراه در کاشان، شهرک صنعتی امیرکبیر، میدان رسالت کاشان، میدان کمربندی کاشان، فین بزرگ و یزدآباد شد و شهرداری، آتش‌نشانی و هلال احمر آب‌گرفتگی را کنترل کردند.

وی افزود: در جرقویه در روستای حیدرآباد تا مزرعه عرب نشست پل را داشتیم، همچنین دو عشایر در منطقه جرقویه در کوه محمدنوجوان بر اثر برخورد صاعقه مجروح شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: در نظنر نیز سیلاب از وسط روستای صالح‌آباد عبور کرد و جاده نظنر کاشان دچار آب‌گرفتگی شد، در بخش امامزاده نیز آب‌گرفتگی داشتیم.

شیشه فروش گفت: در آران و بیدگل در منطقه یحیی‌آباد بخش کویرات، روستاهای محمدآباد و حسین‌آباد آب‌گرفتگی گزارش و خساراتی به باغات، معابر و راه‌ها وارد شد.

وی افزود: برف برای ساعاتی یوشاب حسن آباد و موته در میمه را تحت تأثیر قرار داد و شهر لابید مخابرات را قطع کرد که رفع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: در خوروبیابانک روستاهای خنج و اردیب، جاده عروسان به سمت فرخی و خور آب‌گرفتگی داشتیم که کنترل شد، در گلپایگان و در مناطقی از ورزنه نیز جاده‌ها دچار آب‌گرفتگی بود که امدادرسانی انجام شد.

شیشه فروش اظهار کرد: در مجموع ارائه خدمات امدادی صورت گرفت و راه‌ها باز است، در بعضی مقاطعی که سیل‌خیز است پلیس اعمال محدودیت کرده است و امروز تیم‌های ارزیاب برای برآورد خسارت اعزام می‌شوند.

وی گفت: بارندگی‌ها تا پیش از ظهر امروز به صورت رگباری و به صورت پراکنده تا فردا ادامه دارد. توصیه می‌شود مردم کنار رودخانه‌های فصلی توقف و به ارتفاعات صعود نکنند و مسافرانی که قصد سفر به مناطق را دارند از قبل وضعیت راه‌ها را کنترل و ایمن سفر کنند.

کد خبر 747430

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد