Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@18:44:11 GMT

نیاز 23میلیاردتومانی برای احداث پادگان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۱۷۸۲

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت‌های آموزشی بصورت گسترده در حال انجام بوده و در همه استان‌ها یگان آموزشی داریم و در حال حاضر 16 مرکز آموزشی در کشور فعالیت می‌کنند. ناطقان: سردار امیرحسین یاوری ظهر امروز در جلسه بررسی احداث پادگان آموزشی نیروی انتظامی در شهرستان گناباد اظهار کرد: نیروی انتظامی یک شبکه گسترده در سطح کشور در راستای امنیت مردم بوده و از بدو تولد تا مرگ هر انسان در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: به صورت متوسط یک میلیون و 200 هزارنفر ساعت آموزش در سال می‌دهیم و در طول سال  100 هزار سرباز در مجموعه‌های آموزش دوره می‌بینند.

یاوری با اشاره به هزینه‌های احداث یک پادگان خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز آموزش در شهرستان‌ها کار آسانی نبوده و زمانی که راه‌اندازی می‌شود اقتصاد آن شهر را متحول می‌کند و باید گفت که یک پادگان به طور معمول در ماه 500 میلیون هزینه دارد.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: احداث پادگان در این منطقه می‌تواند باعث افزایش امنیت و یک نیروی ذخیره برای استانداری در موارد حساس شود.

وی همچنین گفت: برای احداث پادگان به صورت کامل در حدود 23میلیارد تومان بودجه نیاز است و اگر زیرساخت‌ها مهیا شود با هزینه کمتری این پادگان‌ها مهیا می‌شود.

معاون تربیت و آموزش ناجا عنوان کرد: در صورتی که زیرساخت‌ها آماده شود می‌توانیم از ابتدای مهر یک گردان 576 نفره را در گناباد برای آموزش مستقر کنیم.
منبع: میزان برچسب ها: خودرو ام جی ، بازار ، قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خودرو ام جی بازار قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر عصر دوشنبه در ویژه برنامه آئین گرامیداشت مقام معلم گفت: ارج نهادن به مقام معلم تجلیل از همه ارزش‌ها به شمار می‌آید چرا که معلم در رشد و توفیق جامعه نقشی بی‌بدیل دارد.

وی با اشاره به آیات نخست سوره قلم ادامه داد: سوگند خداوند سبحان به ابزار تعلیم و تعلم معلم نشان دهنده جایگاهی است که این مقام در بارگاه الهی دارد از این رو ما نیز وظیفه داریم قدردان این وجود مبارک باشیم‌.

رادمهر معلمان را جزو عوامل اصلی افزایش آهنگ رشد، توسعه و پیشرفت در جامعه معرفی کرد و ادامه داد: تضمین آینده کشور در گرو توجه به معلمان است چرا که تربیت نسل‌های آینده متأثر از تلاش‌های قشر فرهنگیان است.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به قرابت مأموریت معلمان با انبیا و اولیای الهی گفت: تمام توان خود را در شورای آموزش و پرورش به کار خواهیم گرفت تا مشکلات فرهنگیان شهرستان به حداقل برسد و شرایط مطلوبی برای رشد شاخص‌ها در حوزه آموزش و پرورش ایجاد شود.

رادمهر توسعه زیرساخت‌های رفاهی را امری مهم در کیفیت بخشی به فرآیند آموزش شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: اینکه فرهنگیان در شهرستان میناب دارای درمانگاهی اختصاصی باشند خواسته‌ای به جا و حق این قشر تلاش‌گر است.

وی افزود: این خواسته ما از مدیرکل آموزش و پرورش استان است که آموزش و پرورش شهرستان میناب و منطقه سندرک را به صورت ویژه ببینند چرا که در حق فرهنگیان این شهرستان کوتاهی شده است از این رو درخواست داریم مقدمات احداث درمانگاه فرهنگیان در میناب فراهم شود.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اعتباراتی بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش شهرستان میناب به تصویب رسید، خاطرنشان‌کرد: پیگیری‌های مستمر برای تحقق این اعتبارات از جمله انتظاراتی است که از آموزش و پرورش استان داریم و در این راه همراهی کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6098508

دیگر خبرها

  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • هشدار درباره حریم مدارس
  • ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است