Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست باشگاه استقلال گفت: درخواست من از هوادارانمان اين است که مروري روي ليست نفرات جداشده از تيم داشته باشند چون طبيعي است که با اين همه تغييرات ناخواسته، تيم جديد براي هماهنگي نياز به زمان داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه استقلال، امير حسين فتحي،سرپرست جديد باشگاه استقلال در خصوص ديدار روز گذشته مقابل پيکان گفت: بايد به بازيکنان و کادر فني خسته نباشيد بگويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در همه دقايق بازي تيم برتر زمين بود و شايستگي کسب 3 امتياز را داشت. به خصوص در نيمه دوم که فرصت هاي بيشتري داشتيم و مي‌توانستيم به 3-2 گل هم برسيم که با بدشانسي به اين طور نشد. نکته قابل توجه اين که تيم حريف موقعيتي هم روي دروازه ما نداشت و اينها در حالي اتفاق افتاد که تيم ما نسبت به فصل گذشته جوان شده و در همين ديدار هم بازيکناني در ترکيب استقلال به زمين رفتند که زير 20 سال داشتند.
او افزود: من به اين استقلال بسيار اميدوارم و دلم روشن است. استقلال ترکيبي از بازيکنان جوان باانگيزه و باتجربه هاي کاربلد است که با درايت و انديشه هاي کادر فني مي توانند بهترين روزها را رقم بزنند. استقلال همواره استقلال است و پرچمش بالاست. درست است که تيم نسبت به فصل گذشته دچار تغييرات قابل توجهي شده اما هم من و هم هواداران عزيز ايمان دارند که استقلال مي‌تواند خالق بهترين روزها و بهترين نتايج باشد. ما بايد به تيممان اطمينان و ايمان داشته باشيم.
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به تغييرات صورت گرفته در اين تيم اظهار داشت: درخواست من از هوادارانمان اين است که مروري روي ليست نفرات جداشده از تيم داشته باشند، اميد ابراهيمي و اميد نورافکن تصميم گرفتند به باشگاههاي ديگري بروند، تيام هم مي‌خواهد راهي باشگاه ديگري شود که البته بايد از ما رضايتنامه بگيرد، سرور چپاروف هم در جايي ديگر به فوتبالش ادامه مي دهد، سيد مجيد حسيني هم دنبال جدايي است، داريوش شجاعيان و محسن کريمي هم دچار مصدوميت شده اند. طبيعي است که با اين همه تغييرات ناخواسته، تيم جديد براي هماهنگي نياز به زمان داشته باشد. نقش و اهميت هواداران عزيز استقلال هم به عنوان صاحبان و سرمايه هاي اصلي باشگاه، در حال حاضر مهمتر از هر زمان ديگري است. بدون ترديد حمايت و انرژي مثبت هواداران مي‌تواند بهترين اتفاق ممکن و بزرگترين کمک براي تيم باشد. همه تلاش کادر مديريتي باشگاه فراهم آوردن مطلوب ترين شرايط براي تيم است. براساس ليست آقاي شفر هم در حال مذاکره با چند بازيکن ايراني و خارجي هستيم تا در اولين فرصت به تيم اضافه شوند.
فتحي در پايان گفت: اتحاد، همدلي و حمايت در کنار کار شبانه روزي و سخت م‌يتواند استقلال را به روزهايي برساند که همه ما مي‌خواهيم، روزهايي که باعث غرور و شادي هواداران عزيز گردد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!

آفتاب‌‌نیوز :

پس از پایان یکی از هفته‌های حساس رقابت‌های لیگ برتر، اوسمار گفت پرسپولیس همیشه قهرمان است و جواد نکونام هم تاکید کرد شاگردانش بهترین هستند، اما واقعیت ماجرا در دو بازی تراکتور – استقلال و پرسپولیس – سپاهان چه بود؟ هر دو مسابقه با عرض معذرت، حتی برای یک دقیقه هم ارزش دیدن نداشتند! در واقع در هر دو بازی، هیچ اثری از فوتبال به چشم نخورد.

آنچه به عنوان مسابقه فوتبال به خورد ما داده شد، ملغمه‌ای از ضربات کاراته، خشونت رایج در فوتبال آمریکایی و تلفیقی از عصبانیت‌ها و خشم درونی تعدادی بازیکنان بود که گوی و میدان را به «بکش بکش و بزن زیرش» تبدیل کرده بودند. می‌توانیم در یک کلام بگوییم این مدل بازی‌ها و سبکی عجیبی که در لیگ ما ارائه داده می‌شود، نوعی آبروریزی در عالم فوتبال است.

نه استقلال و نه پرسپولیس که مدعیان امروزی قهرمانی لیگ هستند، از نظر فنی و فوتبالی چیزی برای عرضه نداشتند و بی تردید مشکل هم از این دو تیم نیست؛ چرا که تراکتور و سپاهان که می‌توانستند در این فصل شانس قهرمانی داشته باشند نیز از نظر فنی ضعیف بودند. متاسفانه از دل این لیگ چیزی بیرون نمی‌آید؛ دیگر این بهترین بازی هایش بود که دیشب تماشا کردیم، اما دیدن همه ۹۰ دقیقه اش، واقعا به تحمل و صبر نیاز داشت.

این حجم از پرخاشگری که در وجود بازیکنان ما در لیگ برتر زبانه می‌کشد، باعث می‌شود تا هر چیزی در زمین ببینیم به جز فوتبال! به عبارت بهتر، تعدادی فرد مدعی در این لیگ داریم که تصور می‌کنند فوتبال در وجود آن‌ها خلاصه شده است، اما تیم هایشان تنها کاری که در مسابقه انجام نمی‌دهند بازی فوتبال است.

این جام به هر تیمی برسد با این کیفیت فنی تیم ها، چیز دندان گیری عاید فوتبال ایران نمی‌شود. کیفیت لیگ ما ضعیف است و بازی‌های چشم نواز در آن دیده نمی‌شود. اما از نظر اجرای فنون رزمی و اعتراض به داور مسابقه و بی اعصاب بودن، اعتراف می‌کنیم یکی از بهترین لیگ‌های حال حاضر آسیا را داریم و از این بابت می‌توانیم به خودمان ببالیم!

جام گرفتن در فوتبال ایران، ظاهرا دیگر لیاقت نمی‌خواهد؛ بلکه به مقداری شانس و جنگ اعصاب بیشتر نیاز دارد...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مرور مهم‌ترین اخبار قم در روز ۱۲ اردیبهشت
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم