Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری از ایجاد ساختار مدیریت یکپارچه تعمیر و نگهداری قطعات هواپیما در کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، منوچهر منطقی درباره ایجاد ساختار مدیریتی یکپارچه تعمیر و نگهداری قطعات هواپیما گفت: ایجاد این ساختار در کشور ضروری است و برای ایجاد آن سه شرط لازم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: شرط اول این است که نیازهای این حوزه را شناسایی کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی در این زمینه و معرفی نیازها و مشکلات موجود می‌تواند راهگشا باشد. به گفته او دومین کار، انتقال این نیازها به شرکت های دانش‌بنیان است که خوشبختانه تعداد این نوع شرکت ها در کشور به حدی زیاد است که می‌توانیم تمام نیازهای داخلی را به کمک آنها مرتفع کنیم. دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یادآورد شد: مرحله سوم أخذ تأییدیه از سازمان هواپیمایی کشور است که هر سه این اقدامات از عهده ستاد توسعه هوایی و هوانوردی برمی‌آید و می‌توانیم هر سه این مراحل را برای توسعه صنعت تعمیر و نگهداری قطعات انجام دهیم. او همچنین تصریح کرد: اگر این ساختار و مدیریت یکپارچه ایجاد شود دو مزیت دارد یکی اینکه می‌توانیم گزارشهای ماهیانه از میزان توسعه این صنعت ارائه و دیگری اینکه نیازهای این حوزه را به کمک دیگر بخش های مرتبط مرتفع کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مدیریت ساختار تعمیر نگهداری قطعات هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمجتبی حسینی در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، گفت: روزانه صد‌ها تن زباله در بخش‌های مختلف این استان تولید می‌شود که برای بازیافت و مدیریت این پسماند‌ها با ورود سرمایه‌گذار خارجی برنامه‌ریزی شده و قرار است از این مزیت برای تولید برق استان استفاده شود.

او با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و موضوعاتی همچون دفع اصولی و استاندارد پسماند‌های صنعتی و غیرصنعتی، افزود: این موضوع با توجه به ارزش افزوده خوبی که به همراه دارد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال‌زایی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه ضرورت دارد از حداکثر توان مرکز برای توسعه و شکوفایی استان بهره گرفته شود و مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند، تأکید کرد: بهره گیری هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک کننده توسعه بهتر اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان خواهد بود.

حسینی از ایجاد سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خرد و کلان استان به دستور استاندار همدان خبر داد و تصریح کرد: در این سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان به مردم و متقاضیان معرفی می‌شود و به مشارکت مردم در این طرح‌ها نیز توجه ویژه‌ای انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • تشدید مجازات قاچاق و نگهداری سلاح غیر مجاز
  • عاملان تبلیغ، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • عاملان تبلیغ، خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • عاملان خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند