Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تعدادی از 31 مفسد اقتصادی که در ارتباط با مسئولین نظام هستند و پیش از این اسامی آنها را به سران قوا داده بودم، دستگیر شدند و تعداد دیگری نیزی در حال دستگیری هستند.

به گزارش خرداد ،بحث فساد سیستماتیک در کشور موضوع تازه ای نیست و از مسئولان گرفته تا مردم این روزها زیاد درباره آن صحبت می‌کنند؛ گرچه تاکنون اقداماتی برای مبارزه با فساد انجام شده اما هنوز نتیجه قابل قبولی را به دنبال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی پیش از این در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرده بود که اسامی 31 مفسد اقتصادی را که در غارت بانک‌ها دست داشتند، به سران قوا داده و در انتظار برخورد با این افراد است.

 

حالا امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی  با بیان اینکه تعدادی از 31 مفسد اقتصادی که در ارتباط با مسئولان نظام هستند، دستگیر شده اند، به اعتمادآنلاین گفته که تعداد دیگری از این مفسدین هم در حال دستگیری هستند.

 

او درباره چرایی تاخیر در دستگیری این مفسدان اقتصادی تاکید کرده است که قوه قضاییه کار بررسی حقوقی را انجام می دهند و بعد از آن این افراد را دستگیر می کنند.

 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص چرایی عدم به نتیجه نرسیدن اقدامات به منظور مبارزه با مفساد اقتصادی، می گوید: ما تحقیق و تفحص انجام می‌دهیم و پرونده به قوه قضاییه می‌رود و قوه قضاییه باید طبق روال قانونی اقدام کند. من از قوه قضاییه خواستم و با آیت‌الله آملی لاریجانی هم صحبت کردم تا خارج از نوبت به پرونده‌هایی که مجلس ارسال می‌کند، رسیدگی کند.

برچسب ها: مفسد اقتصادی ، مسئولان نظام ، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مفسد اقتصادی مسئولان نظام رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند