Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@09:15:54 GMT

افشین هاشمی بهترین روایتگر عشق در آمریکا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۲۱۹۸

افشین هاشمی بهترین روایتگر عشق در آمریکا

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «گذر موقت» به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی نامزد دریافت 6 جایزه در جشنواره فیلم عشق آمریکا بود که افشین هاشمی موفق شد جایزه بهترین فیلمنامه را در این جشنواره از آن خود کند.

دیگر نامزدهای بهترین فیلمنامه در این جشنواره برایان مولر از آمریکا برای فیلم «بیداری خشم»، بیدیوت کوتوکی از هند برای فیلم «مزرعه رنگین کمان»، الن ای از ژاپن برای فیلم «جنگندگان»، مهدی فرد قادری از ایران برای فیلم «جاودانگی» و گرون آپریکان از فرانسه برای فیلم یک «تلنگر» بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره عشق از ۲۴ تا ۲۷ جولای (۲ تا ۵ مرداد) در بورلی‌هیلز ایالت کالیفرنیا برگزار شد.

فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگیِ مهدی رحمانی محصول سال 94 است که تابستان سال گذشته روی پرده‌ سینماها رفت، این فیلم داستان دو پیرمرد را در شبی تاریک روایت می‌کند که تصمیمی مفرح می‌گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فیلم آمریکا سینمایی افشین هاشمی گذر موقت جشنواره فیلم عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی