Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دانشکده پردیس لردگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از احداث گلخانه محصولات ارگانیکی در این پردیس دانشگاهی خبر داد.

بهرام جلیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «به علت استیجاری بودن ساختمان پردیس دانشگاهی لردگان و در مذاکراتی که بین کمیسیون آموزشی فرهنگی مجلس با نمایندگان وزارت علوم داشتند، قرار است زمین 5 هکتاری به این دانشکده اعطا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با توجه به اخذ مجوز احداث گلخانه افزود: «پس از دریافت این زمین 5 هکتاری قرار است ساختمان آموزشی پردیس دانشگاه و مجتمع آموزشی سما در آن ایجاد شود.»

مسئول دانشکده پردیس لردگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ادامه داد: «با توجه به مشکلاتی از جمله استیجاری‌بودن پردیس، این دانشکده از امتیاز هیات علمی و توسعه رشته برخوردار نبود اما با گرفتن زمین و احداث ساختمان آموزشی مشکلات آن برطرف شده و برای گسترش رشته‌ها تلاش خواهیم کرد.»

وی عنوان کرد:‌ «تاکنون از اعضای هیات علمی واحد شهرکرد برای 3 رشته ارشد، 5 رشته کاردانی و 5 رشته کارشناسی استفاده می‌کرده‌ایم اما پس از اخذ مجوز زمین، درخواست هیات علمی و توسعه رشته خواهیم داشت.»

جلیل با بیان اینکه این پردیس از سال 91 با 3 رشته کاردانی و 70 دانشجو آغاز به کار کرد افزود: «اکنون این پردیس با 6 عضو هیات علمی و 70 مدرس حق‌التدریس و 700 دانشجو فعالیت دارد ضمن اینکه علاوه بر پردیس لردگان، مدارس سما با 2 مدرسه دخترانه و پسرانه و پیش دبستانی با نزدیک به 200 دانش‌آموز فعالیت دارند.»

وی عنوان کرد: «سال 95 آموزشکده سما را راه‌اندازی کردیم و اکنون با 120 دانشجو همچنان فعالیت می‌کند.»

انتهای پیام/4062/4046

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود

علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوز‌های مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال ۱۳۷۵ به متقاضیان آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که شرکت بالادستی عمران پردیس از تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها با استناد به مصوبه هیأت وزیران، عدول کرده از این رو شکایتی از سوی مالکان این زمین‌ها در خصوص طرز کار دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل نود واصل شد. 

خضریان در ادامه با اشاره به نتیجه این جلسه، بیان داشت: در این جلسه ضمن بررسی جوانب موضوع و پس از استماع مشکلات نماینده مالکان و همینطور نمایندگان وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شد گزارشی از سوی شورای عالی محیط زیست جهت تعیین تکلیف این منطقه و لکه‌های صنعتی فاصله ۱۲۰ کیلومتری تهران ارائه شود. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۳ که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست