Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@06:38:05 GMT

نعمتی در نقش طارمی!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۳۰۰۲

به گزارش وانانیوز، 

 شاگردان برانکو در نخستین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر موفق شدند با تک گل علیپور از روی نقطه پنالتی پدیده را شکست دهند. سیامک نعمتی در این دیدار با تیزهوشی خود، از اشتباه مدافع حریف استفاده کرد و با گرفتن توپ، به سمت محوطه جریمه حرکت کرد. بی‌احتیاطی علی نعمتی و شم بالای سیامک نعمتی در گرفتن پنالتی در محوطه جریمه باعث شد یک توپ کم‌خطر در کناره محوطه جریمه با تصمیم داور مسابقه منجر به اعلام ضربه پنالتی شود و علی علیپور با فریب دروازه‌بان رقیب، گل نخست پرسپولیس در لیگ هجدهم را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نکته جالب در خصوص این گل اینکه، این پنجمین پنالتی بود که سیامک نعمتی در تعداد دقایق کم حضورش در ترکیب سرخپوشان برای پرسپولیس می‌گیرد. او در فصل گذشته در دیدار سوپرکاپ مقابل نفت تهران، در هفته هشتم مقابل استقلال خوزستان، در جام‌حذفی مقابل نفت تهران و در هفته بیست و ششم مقابل سایپا تیمش را صاحب ضربات پنالتی کرده بود. پیش از این مهدی طارمی با داشتن خصلت مشابه، پنالتی‌های متعددی برای پرسپولیس می‌گرفت و حال نعمتی به خوبی توانسته خلأ طارمی را برای تیمش پر کند و در نقش این مهاجم ظاهر شود.

منبع: وانا

کلیدواژه: شاگردان برانکو سیامک نعمتی ضربات پنالتی پرسپولیس دیدار پرسپولیس پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کارلوس خاویر» بازیکن سابق تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون که چند وقت پیش به مهدی طارمی توهین کرده بود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال با جریمه نقدی ۱۵۳۰۰ یورویی محکوم شد.

در همین راستا باشگاه اسپورتینگ در خصوص جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور برای «کارلوس خاویر» در نظر گرفته بود، درخواست تجدید نظر داد.

سایت «record» پرتغال خبر داد، این درخواست از سوی دادگاه حکمیت ورزش رد شده و پیشکسوت اسپورتینگ باید جریمه خود را بابت صحبت‌های نژادپرستانه پرداخت کند.

کد خبر 6100033

دیگر خبرها

  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!