Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به این که شهدای والامقام معرف هویت ملت ما هستند گفت: خاطرات شهدای والا مقام معرف هویت ملت ایران است و هرکسی میخواهد این ملت را بشناسد با شناخت شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این امر دست یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در یادواره 25 شهید والامقام محله امام خمینی و شهدای مدافع حرم اردبیل اظهار داشت: شهدای والامقام کشورمان برای تامین امنیت، اقتدار و عزت و حاکمیت کشور تلاش کرده‌اند و تبیین این مسئله برای همگان به ویژه نسل جوان بسیار حائز اهمیت است چرا که باید بدانند شهیدان ما چه تاوان سنگینی برای دستیابی به این اهداف مهم پس داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به این که شهدای والامقام معرف هویت ملت ما هستند بیان کرد: هر کس می‌خواهد ملت ما را بشناسدبا شناخت شهیدان می‌تواند به این حقیقت دست یابد و این مسئله کاملا مشهود است که شهیدان هویت واقعی یک ملت هستند و نشان دهنده تاریخ و پیشینه آن هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: آمریکا و استکبار جهانی دا ئما درصدد زیرسلطه درآوردن تمام کشورها هستند که به همین منظور در طول تاریخ با نقشه‌ها و ترفندهای مختلف ملت ایران را تهدید می‌کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند که در این زمینه درایت ملت ایران توانسته پاسخ خوبی برای این توطئه چینی‌ها باشد.

 

عاملی تصریح کرد: موضوع دیگری که حائز اهمیت است این است که باید با الگوگیری از ائمه اطهار و امامان معصوم(ع) راه رسیدن به تعالی و سعادت را در جامعه هموار کنیمو مشکلات را برطرف کنیم که این مسئله نیز به نوبه خود حائز اهمیت است که مردم باید بدانند که حضرات معصومین را خدا برای الگوسازی در سوژه‌های حساس به ما داده تنها برای گریه کردن نیست بلکه باید الگویی برای مقابله با ظلم و ستم باشند.

 

وی اظهار کرد: ملت ما ملت سرافرازی است؛ یادواره‌های شهدا مدرسه است؛ شهدا حق عظیم بر حیات علمی و استقلال ما دارند و فخر و شرف ما هستند و ما هم اکنون کنار سفره شهدا نشسته‌ایم چرا که شهدا اهل خلوص و انسان های با اراده و با عظمت بودند و معرف و شناسنامه ما هستند و هرکس می خواهد ما را بشناسد به شهدای ما نگاه کند.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در این دیدار گفت: رسیدگی به امورات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی برای مسئولان خواهد بود.

فاطمی افزود: پرچم و مکتب شهدا و همینطور توجه به مسئله ایثار و جانفشانی این عزیزان، باید سرلوحه‌ای برای فعالیت‌های مسئولان و مدیران باشد.

فاطمی در این دیدار صمیمی که با خانواده‌های معظم شهدای والامقام محمدرضا فتحی، محمد جلیل بهابادی و امیر حسین زینی صورت گرفت، از صبر و فداکاری خانواده‌های این شهدا قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است
  • حجاب معرف هویت اسلامی جامعه است
  • جامعه اسلامی مهندسین: به دشمنان ثابت شد نباید صبر استراتژیک ایران را امتحان کنند
  • اگر اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار بخواهد حرکت غلطی انجام دهد مجاهدان اسلام پاسخ خواهند داد
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد