Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، خسروانی عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان برگزاری موفق مجمع عمومی عادی سالانه این بانک را نشان از عملکرد مورد تایید بانک در مراجع ذی‌صلاح دانسته و بیان کرد : افزایش سرمایه منجر به ارتقای توانایی بانک در تجهیز و تخصیص منابع و ایجاد ترکیب مناسبی از درآمدها و بازدهی مطلوب و موردانتظار سپرده‌گذاران و سهام داران و همچنین اصلاح نسبت‌های مالی بانک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک پارسیان شعب بانك true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک بانک پارسیان شعب بانك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳

سم آلتمن، مدیر اجرایی شرکت اوپن اِی‌آی به‌تازگی از هرگونه اقدام نادرست که باعث اخراج او از این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۳ شد، مبرا شده است.

براساس گزارش بلومبرگ، این نتیجه‌گیری در گزارشی آورده شده که در آن اتفاقاتی که منجر به اخراج کوتاه‌مدت آلتمن از اوپن اِی‌آی شد، مورد بررسی قرار گرفته است. یک شرکت حقوقی که این تحقیق را بر عهده گرفته بود به این نتیجه رسید که تصمیم هیئت مدیره این شرکت برای اخراج سم آلتمن در نتیجه وخیم شدن ارتباط میان آنها و از میان رفتن اعتماد میان هیئت مدیره پیشین و آقای آلتمن بوده است. این گزارش تأکید می‌کند که این اتفاق در نتیجه نگرانی‌ها از ایمنی محصولات، سرعت توسعه یا منابع مالی اوپن ای‌آی نبوده است.

سم آلتمن بار دیگر به هیئت مدیره اوپن ای‌آی اضافه شده و گفته خوشحالم که این مسئله در نهایت به پایان رسیده است. انتشار این گزارش، پایان‌بخش دوره‌ای بهت‌آور برای اوپن ای‌آی است که شناخته‌شده‌ترین استارتاپ هوش مصنوعی در جهان را در آستانه فروپاشی قرار داده بود.

هیئت مدیره اوپن اِی‌آی در اواسط نوامبر سم آلتمن را اخراج و اعلام کرد هیئت مدیره اعتماد خود به او برای رهبری این شرکت را از دست داده است. آنها همچنین ادعا کردند سم آلتمن در ارتباطات خود با هیئت مدیره صادق نبوده است.

پس از این اتفاق آلتمن اعلام کرد که قصد دارد به شرکت مایکروسافت بپیوندد، اما چند روز پس از اخراج او، این شرکت با انتصاب دوباره آلتمن به عنوان مدیر اجرایی موافقت، تمام مدیران به جز یکی را جایگزین کرد و یک کرسی ناظر بدون رأی برای شرکت مایکروسافت به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار خود در نظر گرفت، اما آلتمن و هیئت مدیره جدید نسبت به وقایعی که باعث اخراج او شده، سکوت کرده‌اند.

چندین فرد مطلع از وقایع شرکت اوپن اِی‌آی به بلومبرگ اعلام کردند تصمیم هیئت مدیره قبلی به دنبال در نظر گرفتن مسائل پیرامون تصمیمات استراتژیک آلتمن و ایجاد این ذهنیت بود که او با اعضای هیئت مدیره به شکل شفاف ارتباط برقرار نمی‌کند.

اوپن اِی‌آی به دنبال پیشتازی در صنعت هوش مصنوعی

در ماه‌های پس از بازگشت سم آلتمن، اوپن اِی‌آی تلاش داشته موقعیت پیشتاز خود در صنعت هوش مصنوعی را حفظ کند و برای این منظور، یک فروشگاه اینترنتی برای نسخه‌های سفارشی چت جی‌پی‌تی راه‌اندازی کرده است. این شرکت همچنین یک الگوریتم هوش مصنوعی با نام «سُرا» منتشر کرده که به تولید ویدئو‌های واقعیت مجازی با استفاده از متنی که در اختیار دارد، می‌پردازد. در این میان، سم آلتمن در تلاش است به جذب یک سرمایه‌گذاری قابل توجه بپردازد که هدف آن اجرای یک پروژه جاه‌طلبانه ساخت ریزتراشه است.

اما سایه بزرگ نبود کوتاه‌مدت سم آلتمن همچنان در حال تأثیرگذاری بر شرکت اوپن اِی‌آی است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در حال تحقیق درباره این مسئله است که آیا شرکت اوپن اِی‌آی در جریان تحولات سال گذشته میلادی باعث گمراهی سرمایه‌گذاران خود شده است یا خیر.

همچنین ایلان ماسک از شرکت اوپن ای‌آی و سم آلتمن شکایت کرده و گفته آنها مأموریت اصلی این شرکت برای توسعه هوش مصنوعی به نفع بشریت و نه منفعت را رها کرده‌اند. وکلای ماسک در دادخواستی که در سانفرانسیسکو ارائه شده است، گفتند این شرکت طراحی چت جی‌پی‌تی ۴ به عنوان پیشرفته‌ترین مدل هوش مصنوعی خود را «یک راز کامل» نگه داشته است.

با بازگشت ثبات نسبی به اوپن ای‌آی باید دید که آیا این شرکت قادر است به ارائه ایده‌های ناب خود نظیر چت جی‌پی‌تی که جهان را دچار تحول کرد، ادامه دهد یا خیر.

منبع: اکوایران

tags # ایلان ماسک سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • بررسی مهمترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • ضربه بهره ۳۰ درصدی بانک‌ها به «جهش تولید»/ رشد بهره بانکی مشارکت در تولید را تحقیر می‌کند
  • اخبار سیاسی ۸ فروردین؛ دیدار هنیه با رئیسی/تصویب ضوابط دستمزد/افزایش جرایم رانندگی
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۱۷ درصدی ارز پول افغانی
  • مومنی، اقتصاددان: خدا رحم کرده قیمت ارز را کنترل کردید!
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال