Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین فرمانده ناجا با اشاره به التهابات بازار ارز، سکه و کنترل بازار گفت: در هیچ کجای دنیا این ماموریت و مسئولیت بر عهده پلیس نیست، اما ناجا از ماه‌های گذشته درگیر این موضوع بوده تا ارز به صورت قاچاق در خیابان‌ها و در مبادی ورودی و خروجی کشور، حمل و فروخته نشود.

به گزارش رکنا، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در همایش خانوادگی فرماندهان ناجا که در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت را تبریک عرض کرده و از دست اندرکاران برگزاری این مراسم و همچنین سردار کریمی، فرمانده انتظامی استان و همکاران وی تقدیر و تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا افزود: کار در نیروی انتظامی با دیگر سازمان ها و نهادها در کشور متفاوت است، واقعیت این است که هیچ اتفاق و حادثه Incident ای نیست که رخ دهد و با وظایف ذاتی ناجا در ارتباط نباشد.

وی با بیان اینکه گستردگی ماموریت های پلیسی به حدی است که همه شهروندان در طول حیات عمر خود به گونه ای با پلیس Police در ارتباط هستند، افزود: در تمام مسائل و موضوعات مختلف، پلیس در نوک پیکان خدمتگزاری و انجام وظایف قرار دارد.

سردار مومنی با اشاره به موضوع التهابات ارز، سکه و کنترل بازار، گفت: در هیچ کجای دنیا این ماموریت و مسئولیت بر عهده پلیس نیست اما ناجا از ماه های گذشته درگیر این موضوع بوده تا ارز به صورت قاچاق Contraband در خیابان ها و در مبادی ورودی و خروجی کشور، حمل و فروخته نشود؛ موضوعاتی نظیر این نیروی انتظامی را درگیر خود کرده و مسئولیت تامین نظم و امنیت را برعهده این نیروی خدمتگزار نهاده است.

این مقام عالی انتظامی کشور به مسئولیت خطیر ناجا در ماموریت اربعین نیز اشاره و تصریح کرد: پلیس در خدمت رسانی، تامین نظم و امنیت از این دست ماموریت های متنوع و مختلف پیشگام و در نوک پیکان بوده و وظایف و تکالیف خود را نیز به خوبی انجام داده؛ علت واگذاری این مسئولیت های مهم، حیاتی و حساس به خاطر شایستگی و توانمندی مطلوب و آمادگی همه ما به عنوان سربازان ناجا است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کار سخت و مسئولیت سنگین کارکنان پلیس، گفت: اعتقاد، انگیزه، امید و عشق به کار مهم ترین شاخصه های کار پلیس خدمتگزار است و از شما خانواده های عزیز که نقش مهمی در پیشبرد ماموریت ها و موفقیت های کارکنان ناجا دارید، صمیمانه تشکر می کنم.

سردار مومنی در پایان گفت: افتخار می کنیم که در مجموعه نیروی انتظامی خدمتگزار مردم عزیز هستیم و همکاران متعهد، پرتلاش، ولایتی و مجاهد داریم.

لزوم استفاده بهینه از اماکن رفاهی ناجا برای کارکنان

معاون نیروی انسانی ناجا در ابتدای این مراسم نیز با ارائه گزارشی از برگزاری این همایش های خانوادگی، اظهار داشت: این دوره ها هر ساله و در راستای تدابیر هیئت رئیسه ناجا در مشهد مقدس برگزار می شود.

سردار زارعی تصریح کرد: در این رابطه ۶ دوره طراحی شده که ۳ دوره با حضور فرماندهان ناجا وخانواده های آنها، یک دوره برای پیشکسوتان و ۲ دوره نیز برای جانشینان فرماندهان نیروی انتظامی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده بهینه از اماکن رفاهی ناجا به طور جدی در دستور کار است و می خواهیم با برنامه ریزی دقیق، فرصت بیشتری برای استفاده از این اماکن برای کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا و خانواده های عزیز آنها فراهم کنیم.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: سالانه حدود ۶۵ تا ۷۰ هزار خانوار از کارکنان ناجا از اماکن رفاهی نیروی انتظامی استفاده می کنند که در سال گذشته ۲۴۵ هزار نفر از اماکن رفاهی و ۶۲۵ هزار نفراز اماکن رستورانی ناجا استفاده کرده اند.

سردار زارعی در خاتمه گفت: معاونت نیروی انسانی ناجا در ایفای این مسئولیت مهم و خطیر موفق عمل کرده و خدمات ارائه شده، رضایت کارکنان و خانواده گرامی آنها را در پی داشته باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت حادثه Incident پلیس Police قاچاق Contraband موفقیت ارز قاچاق پلیس دنیا در خیابان عکس روزنامه ایران جوان فیلم دختر زن دستگیر شد عروس مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، پلیس کنار تلاش‌هایی که برای پیدا کردن «یسنا» انجام می‌داد، اما به‌واسطه وظایف ذاتی خود همه سناریوها از جمله ربوده شدن یسنا را نیز پنهانی مدنظر داشت و به‌وسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

تصویری جدید از یسنا

بررسی‌ها نشان می‌داد که آن روز خانواده یسنا برای کار به مزرعه رفته بودند اما زمانی که سرگرم کار بودند، بر اثر غفلت، یسنا از آنها فاصله گرفته و میان گندم‌زارهای منطقه ناپدید شده بود.

بیشتر بخوانید: این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟ نخستین تصاویر از پیدا شدن یسنا | بازگشت به آغوش خانواده پس‌از ۴ روز مفقود بودن + ویدئو حالِ خوشِ پاراگلایدرسواری که "یسنا" را پیدا کرد + ویدئو لحظه به آغوش کشیده شدن «یسنا» توسط مادرش + فیلم

سردار دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری دو نفر از عوامل ربایش یسنا در یکی از روستاهای کلاله گفت: پس از گم شدن دختربچه خردسال بود که تلاش مأموران پلیس، تیم‌های هلال احمر و ده‌ها نفر از مردم بومی و غیربومی برای پیدا کردن او شروع شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر با اعلام جزئیات تازه از پیدا شدن یسنا، گفت: به‌دنبال اعلام مفقودی دختربچه کلاله‌ای در روز یکشنبه نهم اردیبهشت، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به‌گفته وی از اولین لحظه پس از اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، عوامل گشت انتظامی به‌همراه فرمانده بخش پیشکمر به محل اعزام شدند و صحت موضوع را تأیید کردند.

سردار دادگر افزود: سپس با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان و سرتیم اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان و رییس پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: این اقدامات پلیس کنار تلاش‌های بی‌وقفه گروه‌های مردمی، بسیج و به‌ویژه هلال احمر بود که جست‌وجوهای میدانی را انجام می‌دادند.

سردار دادگر اظهار داشت: پلیس همه سناریوهای احتمالی را همزمان پیگیری می‌کرد و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده بهترین سگ‌های زنده‌یاب را که در جست‌وجوهای ساختمان پلاسکو عملکرد بسیار مطلوبی داشتند، از تهران درخواست کرد و در منطقه به‌کار گرفت.

وی گفت: با به دست آمدن سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان از ربایش کودک از روز سوم و با لحاظ نگرانی‌های فراوان بابت حفظ جان کودک و سلامتی وی، این امر در اولویت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس بیش از ۵۰ نفر را به‌عنوان مطلع احضار کرد و سه نفر را به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داد و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت سه مظنون از بین این افراد شناسایی شدند که یکی از آنها بازداشت شد.

وی گفت: ربایندگان پس از این که متوجه شدند در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته‌اند، عرصه را بر خود تنگ دیدند و برای رد گم کردن و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در یک فرصت مناسب کودک را در مزارع محل رها کردند.

رئیس پلیس استان گلستان افزود: این اتفاق در اثنای این تحقیقات و جست‌وجوها در عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت افتاد و یکی از کایت‌سواران نیشابوری در حین پرواز در منطقه، حضوری مشکوک بین مزارع کلزا را اعلام می‌کند که بلافاصله یکی از تیم‌های پلیس به‌همراه سگ زنده‌یاب خود را به یسنا رسانده و او را در آغوش کشیده بین خوشحالی مردم تحویل خانواده‌اش داد.

به‌گفته سردار دادگر، تحقیقات پس از پیدایش کودک از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش را که یکی از آنها در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بود، دستگیر کرد و پس از بازجویی‌های فنی پلیس آن دو به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان ادامه دارد، اظهار داشت: جا دارد از همکاری نزدیک اداره‌کل اطلاعات استان تقدیر و تشکر کنم. این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم استان گلستان را که سرزمین برادری نامیده می‌شود، به اثبات رساند.

کد خبر 849499 برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران