Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی مسابقات لیگ طلایی بزرگسالان دختر کشور با معرفی نفرات برتر مواد مختلف در تهران پایان یافت و دو و میدانی‌کاران کردستانی دو نشان نقره و یک برنز این رقابت‌ها را به دست آوردند. ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مرحله نهایی مسابقات لیگ طلایی بزرگسالان دختر کشور عصر جمعه پنجم مردادماه با معرفی نفرات برتر مواد مختلف در تهران پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو و میدانی کاران شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 400 متربامانع، 800 متر، 1500 متر، 3000 متربامانع، پرتاب دیسک، پرتاب چکش، پرتاب نیزه، پرش ارتفاع و پرش بانیزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با سه دونده در مرحله نهایی مسابقات لیگ طلایی بزرگسالان دختر کشور شرکت کرد و توانست دو نشان نقره و یک برنز را کسب کند.

فرحناز رایزن و کژان رستمی به ترتیب در مواد 3000 متر بامانع و 400 متر بامانع دو نشان نقره را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند و سیده ندا قریشی نیز در ماده 400 متر بامانع مدال برنز را از آن خود کرد.

همچنین کژان رستمی دونده مریوانی یک رکورد ملی جدید در رده سنی جوانان را در این رقابت‌ها ثبت کرد؛ تیم کردستان به سرپرستی و مربیگری سمیرا علی‌آبادی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال استان کردستان آغاز شد‌

‌رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال استان کردستان روزهای چهارم و پنجم مردادماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد.

پیام نوین سنندج، آراس مریوان و هیئت فوتبال قروه، امید گروس بیجار، آبیدر سنندج و شاهین بانه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

شهرداری بانه روز پنج شنبه چهارم مردادماه به مصاف تیم عقاب سنندج رفت و در یک پُر گل 5 بر صفر نماینده سنندج را شکست داد.

همچنین روز جمعه پنجم مردادماه آراس مریوان 2 بر صفر آبیدر سنندج را پیش رو برداشت، شایان بانه 2 بر یک هیئت قروه را مغلوب کرد و دو تیم پیام نوین سنندج و امید گروس بیجار به تساوی 3 بر 3 دست یافتند.

تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال استان کردستان دیدارهای خود را به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

تیم برتر این رقابت‌ها، نماینده کردستان در رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور سال 98 خواهد بود.

دو و میدانی‌کاران کردستانی 9 مدال رنگارنگ کسب کردند‌

دو و میدانی کاران کردستانی در مرحله نخست مسابقات لیگ نونهالان و پیشتازان در منطقه پنج کشور چهار طلا، یک نقره و چهار برنز را به دست آوردند.

مرحله نخست مسابقات لیگ نونهالان و پیشتازان منطقه پنج کشور روز جمعه پنجم مردادماه در استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مسابقات دو و میدانی کارانی از استان‌های کردستان، کرمانشاه الف و ب، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان در مواد مختلف با هم به رقابت پرداختند.

زانیار رحمانی در ماده 3000 متر پیشتازان، صهیب ساعد موچشی در 100 متر پیشتازان، زانا احمدی نونهالان و در رله تیمی عبدالرحمان ناصری، جویا خداپرست، صهیب ساعد موچشی و زانا احمدی نشان طلا را کسب کردند.

عبدالرحمان ناصری در ماده 400 متر پیشتازان نشان نقره، اشکان کریمی در پرتاب پیشتازان، شاهین محمدی 110 متر بامانع پیشتازان، جویا خداپرست 100 متر پیشتازان و آرین بُتکن 100 متر بامانع مدال برنز را به دست آوردند.

در نتیجه تیمی، تیم کردستان سکوی سوم را تصاحب کرد، کرمانشاه الف و همدان به ترتیب در رده اول و دوم قرار گرفتند.

دو و میدانی کاران کردستانی به سرپرستی و مربیگری شاهو رحمانی در مرحله نخست مسابقات دو و میدانی لیگ نونهالان و پیشتازان منطقه پنج کشور شرکت کرد.

"کامیاران" قهرمان مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان کردستان شد‌

‌مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کردستان روز پنجم مردادماه در شهرستان کامیاران برگزار شد و با قهرمانی تیم میزبان به کار خود پایان داد.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی استان با حضور پنج تیم از شهرستان‌های کامیاران، سنندج، بانه، سقز و قروه انجام شد و وزنه‌برداران شرکت‌کننده در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان در نتایج انفرادی، 49 کیلوگرم متین رحمان‌پناه از بانه، 61 کیلوگرم کیان فتحی از سقز، 67 کیلوگرم سهیل شریعتی از سنندج، 89 کیلوگرم محمدرضا محمدی از قروه، 55 کیلوگرم معین ویسی، 73 کیلوگرم رامین جواهری، 81 کیلوگرم امیرحسین بشتام، 96 کیلوگرم مهران مرادی، 102 کیلوگرم متین فاتحی و وزن 102 + کیلوگرم محمدرضا صادقی از کامیاران عناوین نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

در نتیجه تیمی، تیم کامیاران با 263 امتیاز برسکوی نخست ایستاد و تیم‌های بانه و سقز به ترتیب با 195 و 76 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم تنیس روی میز نونهالان دختر کردستان بر سکوی سوم کشور ایستاد‌

تیم تنیس روی میز کردستان در مسابقات قهرمانی نونهالان دختران کشور با ترکیب "هدیکا شریعتی، ستایش رحیمیان، حدیث غلامی و ویان رحیمیان" بر سکوی سوم ایستاد.

‌مسابقات قهرمانی نونهالان کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در استان قم پایان پذیرفت و تیم استان کردستان بر سکوی سوم ایستاد.

این رقابت‌ها با 80 پینگ‌پنگ‌باز از 20 استان سراسر کشور در رده سنی 8 و 9 سال به مدت دو روز برگزار شد و در پایان تیم تنیس روی میز کردستان در مسابقات قهرمانی نونهالان دختران کشور با ترکیب "هدیکا شریعتی، ستایش رحیمیان، حدیث غلامی و ویان رحیمیان" بر سکوی سوم مشترک ایستاد.

استان‌های خوزستان و مازندران به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و کاپ اخلاق این مسابقات به خراسان رضوی اهداء شد.

تیم کردستان به سرپرستی و مربیگری غزال خشنودی در مسابقات قهرمانی نونهالان دختران کشور شرکت کرد.

‌انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در جزیره کیش تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی هفته نخست بازی ها به مصاف حریفان خود رفتند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۲ دیدار برگزار شد و در پایان با انجام ۲ راند جدول اصلی تیم های حاضر در نیمه نهایی مشخص شدند.

در بخش آقایان کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب ، مهدی بازگیر – سالار ریاحی ، رسول آراوند – فربد فتاح و فرهاد اهرزاد با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش بانوان نیز ساره هژبری -فاطمه سرسنگی ، نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فرد، یاسمن حیدری -شیرین سیدیان و نیلوفر گونودی و درنا یگانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای نیمه‌ نهایی و فینال به پایان می رسد.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده دارد و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6090750

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی