Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:57:33 GMT

مدیران بحران استانها از تجارب یکدیگر استفاده می کنند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۴۵۵۱

مدیران بحران استانها از تجارب یکدیگر استفاده می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت الله مهدیخانی با حضور در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس بین اداره کل مدیریت بحران استان و مسئولین سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد، دستاوردها، اولویتها و طرحهای این اداره کل اظهار داشت: یکی از نقاط ضعف مدیریت در سطح کلان غفلت از سطوح اجرایی پایین دستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بازدید و پیگیری عملکرد ادارات کل مدیریت بحران در سطح کشور توسط روسای سازمان، گام موثری درایجاد انگیزه وبهبود عملکرد دستگاههاست.

مهدیخانی یادآورشد: مسئولین معاونت آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور ضمن استقبال از این ایده از پیشتاز بودن استان قزوین در پیشبرد اهداف مدیریت بحران کشور بویژه در بخشهای امدادرسانی به استانهای بحران زده از جمله استان کرمانشاه و نیز آموزش به مدیران و کارشناسان تقدیر کردند و در پایان مقرر شد بازدید دوره ای از ادارات کل مدیریت بحران استانها در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تجهیزات و امکانات موجود برای مقابله با بحران در استان قزوین از جمله بیمارستان فوق مجهز صحرایی مدیریت بحران، اولین هدف بازدیدهای استانی مدیران سازمان مدیریت بحران کشور در آینده نزدیک خواهد بود.

کد خبر 4359457

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین مدیریت بحران بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد گرگان خرم آباد شهرکرد دهه کرامت یاسوج شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی زیر سایه خورشید سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد