Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@05:46:00 GMT

ستاد بحران «کوهدشت» تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۵۴۸۸

ستاد بحران «کوهدشت» تشکیل شد

نورمحمد فردی بیرانوند گفت: در پی وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در کوهدشت، ستاد بحران این شهرستان تشکیل شد.

خبرگزاری مهر: فرماندار کوهدشت از تشکیل ستاد بحران کوهدشت در پی وقوع زمین لرزه در این شهرستان خبر داد.

نورمحمد فردی بیرانوند گفت: در پی وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در کوهدشت، ستاد بحران این شهرستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های امدادی به حالت آماده باش درآمده اند، تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی خسارت اعزام شده اند و در حال بررسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه و ۵۱ ثانیه، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در کوهدشت به وقوع پیوست؛ این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در عرض جغرافیایی ۳۳.۶۵۳ و طول جغرافیایی ۴۷.۶۸۱ رخ داده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ZEv

منبع: فردا

کلیدواژه: کوهدشت زلزله خسارات زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رفسنجان با اشاره به آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان برای بارش‌های پیش‌رو، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید برای پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی ناشی از بارش‌های رگباری روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری آمادگی لازم را داشته باشند.

علی آرمان عصر ۲۶ فروردین‌ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رفسنجان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی ‌های اداره کل هواشناسی استان کرمان در برخی نقاط میزان بارندگی قابل توجهی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به صورت رگباری خواهیم داشت که نیاز است تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری، هماهنگ و در آماده‌باش کامل باشند تا خسارتی به شهرستان وارد نشود و بارندگی‌ها مایه خیر و برکت باشد.

وی افزود: بنا به گزارش‌های اداره کل هواشناسی استان کرمان عمده بارش‌ها در این دو روز در قسمت‌های جنوب استان از جمله قلعه گنج و کهنوج است که میزان ۸۰ میلیمتر بارندگی برای این نقاط پیش بینی شده و هشدار سطح قرمز برای جنوب استان کرمان صادر شده است.

آرمان ادامه داد: این اداره کل برای رفسنجان هشدار سطح نارنجی را صادر کرده و پیش بینی‌ها هم حاکی است بارندگی به میزان ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر در رفسنجان رخ خواهد داد البته عمده بارندگی‌ها در جنوب غرب رفسنجان یعنی مناطق سرچشمه و مانی و مناطق کوهستانی به صورت رگباری و حجم زیاد بارندگی خواهد بود.

وی تصریح کرد: رفسنجان در این روزها محدوده خطری برای سرمازدگی درختان ندارد اما باد شدید را خواهیم داشت.

معاون امور هماهنگی فرمانداری رفسنجان همچنین از مردم خواست در بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به ویژه دره راگه در این دو روز تردد یا اسکان نداشته باشند.

آرمان خاطرنشان کرد: از طریق بخشداری‌ها اعلام آمادگی به دهیاری‌های روستاها انجام شود تا ماشین‌آلات لازم را جهت پیشگیری از بروز حوادث و خسارت به زیرساخت‌ها تأمین کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • تشکیل پرونده قضایی برای مالکانی که از مقاوم‌سازی ساختمان‌های بلند استنکاف کنند