Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@20:32:50 GMT

چه زمانی نباید از پاور بانک استفاده کرد؟

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۵۶۰۱

چه زمانی نباید از پاور بانک استفاده کرد؟

 از آنجا که کاربران بسیاری از کاهش عمر مفید باتری و میزان کم شارژدهی همواره گلایه و شکایت دارند، حالا کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی بر این باورند کاربران در صورتی که به پریز برق دسترسی دارند، به هیچ عنوان از پاوربانک استفاده نکنند چراکه قدرت شارژدهی اکثر پاوربانک‌ها در مقایسه با شارژدهی از طریق پریز برق بسیار کمتر و ضعیف‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پاوربانک یا دستگاه شارژر همراه وسیله کوچکی است که به یک باتری مجهز شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت دوری و عدم دسترسی به پریز برق، گوشی هوشمند خود را با استفاده از کابل USB شارژ کنند. اندازه این وسیله تقریبا معادل اندازه یک گوشی هوشمند بزرگ است که به راحتی در کیف و جیب کاربران جا شده و قابل حمل است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فناوری پاوربانک گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

مدت زمان گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر/ باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر/ ثبت نام از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی /خودرو مذکور با بیمه بدنه واگذار می گردد.

مشخصات فنی:

حداکثر قدرت (كيلو وات): 142
حداکثر گشتاور : 340 نیوتن متر
شتاب صفر تا 100 : 7/6 ثانیه
مسافت قابل پیمایش:  402 كيلومتر .
حداکثر ظرفیت کل باتری : 50/1 كيلو وات ساعت
مدت زمان شارژ باتری (15) الی 100 درصد در حالت 8/5AC ساعت
مدت زمان شارژ باتری 30 الی 80 درصد در حالت DC 48 دقیقه
فرمان برقی

 

دیگر خبرها

  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس
  • باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
  • باتری که در چند ثانیه ای شارژ می‌شود
  • سریع‌ترین مرسدس بنز AMG با ۸۰۵ اسب‌بخار قدرت / عکس
  • مدیرعامل CATL: باتری‌های حالت‌جامد غیرکاربردی و ناایمن هستند!